Hogy foglalok dinamikusan helyet egy objektumnak c++ban?
Van egy osztályom, aminek bekérem a méretét és ennek helyet szeretnék foglalni, majd felszabadítani.
A lényeg, hogy mindezeket 3 külön függvény hajtsa végre (bekérés, lefoglalás felszabadítás).
A mutatók eléggé összezavarnak néha és még nem jöttem bele.
Tehát adott:
class Tomb{
int meret;
public:
int beker;
char *lefoglal();
void felszabadit();
}
Tomb egy_tomb;
int Tomb::beker(){
cin >> meret;
return size;
}
char *Tomb::lefoglal(){
return new character [size];
}
int main(){
egy_tomb.beker();
egy_tomb.lefoglal();
return 0;
}
Szóval a felszabadítás nem megy. Itt egy kicsit át kéne alakítanom, pointerekkel azt hiszem.
A * által, tehát így:
Osztaly* objektum = new Osztaly(parameterek);
ahol a parameterek a konstruktor paraméterei.
Lefoglalni a konstruktorban, felszabadítani a destruktorban kell...
Nem külön publikus függvényekben.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!