Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Unity local avoidance?

Unity local avoidance?

Figyelt kérdés

Egy MOBA-t szeretnék csinálni, de a Unitybe beépített NavMeshAgent/NavMeshObstacle nem működik tökéletesen (lehet, hogy én rontottam el, részletek lent), így azt szeretném megtudni, hogy tudtok-e jó plugint, algoritmust erre?


A jelenleginél az a probléma, hogy néha beragadnak, néha egymást tolják, és nem haladnak a cél felé. (pedig sík terepen vannak, és csak a többi egység obstacle számukra), meg néha a nyíl egyenes út helyett valamiért kerülőt tesznek, stb.


2016. jan. 22. 17:31
 1/3 anonim ***** válasza:

Navmesh t nagyon régen nem használtam, de ha nem tévedek a local avoidance működik bármiféle beállítás nélkül(~nem kell az agent eket obstacle nek jelölni).


Viszont az egész egy nagy seggbekúrás, használj Apex et, van runtime bake, és milliószor kényelmesebb.

2016. jan. 23. 14:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 A kérdező kommentje:

Nincs rá 95 dollárom :( Megpróbálok saját magam írni egyet, ami specifikus az én játékomra, és csak az van benne, ami kell.

Hátha összejön :D

2016. jan. 23. 15:17
 3/3 anonim ***** válasza:
Próbáltad egyszerűen nem obstacle nek jelölni az agent eket? Amikor próbáltam(még talán 4.5 körül) minden gond nélkül működött.
2016. jan. 25. 23:43
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!