Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » SZerintetek 2016-ban érdemes...

SZerintetek 2016-ban érdemes programozónak tanulni?

Figyelt kérdés
Szeretném ezt csinálni csak hát annyi programozó van, mint a szemét, annyi program van, mint a szemét, annyi játék van, mint a szemét és nem hinném, hogy valahol pont rám van szükség, de szeretném ezt csinálni.

2016. jan. 9. 08:47
1 2
 11/16 anonim ***** válasza:

Mindenki azt hasznalja ami neki kenyelmes, nem lehet mindenkinek ugyan az.


"a daemon toolsba beépítettek egy programot miszerint megfigyelik milyen iso fájlokat mountolok be"


Akkor az benne van a felhasznalasi feltetelekben is, mert ilyet nem lehet feltunes nelkul csinalni.

2016. jan. 9. 19:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/16 anonim ***** válasza:
Na jó, ne offoljunk a wincdemu vs. daemon tools témában. Érdemes programozónak tanulni, ha szereted, ha jó vagy matekból, ha jó vagy benne (és a 'jó' alatt nem arra gondolok, hogy megírsz egy gta v szerű játékot, vagy egy egyszerű logikait... A programozás sokszor csapatmunka, persze egyedül is lehet csinálni.) Ha érdekel, akkor olvasgass neten, csinálj kicsi programokat, gyakorolj. Kezdj valami egyszerűbb nyelvvel, nekem kb. szinte kukkom sincs a programozáshoz, úgyhogy kérdezd a tapasztalt rókákat. :D
2016. jan. 9. 20:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/16 A kérdező kommentje:
Hát mondjuk egy GTA 5-öt se 500 ember programoz :D Ott inkább a grafikai munkák miatt hosszú a készítők listája :D De köszi a választ :)
2016. jan. 9. 20:32
 14/16 anonim ***** válasza:

#13

Azért ezt nem mondanám, kb varázslatot műveltek a környezet streamelésével(főleg a régi konzolokon), már ebben az egy feladatban lehetett legalább annyi munka, mint pl a gta2 ben összesen. De mondhatnám a járókelők randomizálását is, munkaórában teljesen biztos vagyok benne, hogy a programozóknak sokkal nagyobb feladatuk volt, mint a grafikusoknak.


Vagy pl a skyrim, a környezeten 3(!) grafikus dolgozott, és 12 level designer akik "legóztak" az elemekkel.


Amúgy persze, miért ne lenne érdemes, még nagyon messze vagyunk attól, hogy túl sok lenne a programozó.

2016. jan. 9. 23:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/16 A kérdező kommentje:
Nem mondtam, hogy kevés munkájuk volt csak, hogy nem 500-an írtak :D Azért is kellett a konzolos verzióra 5 évet a pc-sre 7 évet várni... Soha nem kellett még ilyen sok időt várni GTA-ra. ÍGy gondolom nem azt csinálták, hogy 5 évig henyéltek majd az utolsó napon gyorsan összecsaptak mindent :D De egyébként nem tudom :D Lehet nehéz lenne eldönteni kinek volt több munkája. Azért nagyjából ezek már megvoltak a GTA 4-ben is :) A textúrákat azonban imét teljesen a nulláról kellett újracsinálni és még ha minden ki van kapcsolva a felbontás a lehető legkisebben van akkor is egyszerűen gyönyörű a játék.
2016. jan. 10. 09:08
 16/16 anonim ***** válasza:

Csináltak közben pl egy red dead redemption t is, nem 5 évig dolgoztak rajta(a pc s verziót végképp ne keverd ide, azért jött jóval később, mert így sokkal többet tudtak keresni, rengetegen megvették a megjelenésekor a régi konzolokra, aztán az újakra, és pc re is, nem volt egyéb oka).


Két pont volt, ami már hasonló szinten megvolt a negyedik részben is, a lövöldözés, és a jármű fizika(habár itt inkább mondanék visszalépést), ezeken kívül mindennél legalább akkora ugrás volt, mint a 4 és a san andreas között - nem véletlenül a streamelést emeltem ki, ez nem egy "kicsit jobb" megoldás, hanem aláz-gyaláz mindent amit eddig láttunk bármilyen játékban. A gyalogosok randomizálása inkább a jobb hardvernek köszönhető(kivéve, ha ezt is összehozták a régi konzolokon, de felteszem nem).


És azért nem kell eltúlozni a dolgot, a gta5 is ugyanolyan ronda, mint akármi más ha teljesen le van húzva a grafika(sőt, az első indításnál a felbontáson kívül mindent a legalacsonyabb beállításra rakott, és őszintén rácsodálkoztam, hogy milyen szarul néz ki). Mindent feltekerve is inkább művészileg szép, mint technikailag(a világ méretét ismerve persze ez teljesen érthető).

2016. jan. 10. 09:43
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!