Androidos játékokban, hogy oldják meg azt hogy venni lehet benne dolgokat?
Nagyon konnyen, a Google Wallet az Androidra optimalizalt verzio, de ugyanugy az iOS-nek, a Windows Phone-oknak, a BlackBerry-knek is megvan a maguk online fizetesi rendszere, plusz letezik egy csomo mas ceg is, pl. PayPal, amiknek az online fizetes lebonyolitasa a fo profiljuk. Itt egy link amiben benne van az osszes fontosabb: [link]
Nekem szemelyesen a PayPal-al meg a Stripe-al van tapasztalatom, de allitolag az Amazon Payments meg a Google Checkout is nagyon jok.
Hogy melyik ceg mennyit vesz le a tranzakciokbol az valtozo, van aki szazalekban hatarozza meg (mondjuk minden tranzakcio 3%-a), van aki osszegben (minden tranzakcio utan 100 ft), van aki ennek a kettonek a kombinacioja, es persze sok fugg attol is hogy mekkora forgalmat bonyolitasz (minel tobb penz forog, annal olcsobb). Be lehet allitani, hogy az osszeg amit a ceg levesz az eladot vagy a vevot terhelje. Ha a telefonod hivatalos App Store-jaban veszel termeket akkor ugye ez nem merul fel mert a sajat rendszerukrol van szo es ok magabol az eladasbol profitalnak, nem a tranzakciobol. Jellemzoen ha valaki nagy forgalmat bonyolit az magara vallalja az ilyen jellegu koltsegeket, aki kisebbet az atterheli a vevore.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!