Kerachi kérdése:
C# Windows form (Visual Studio 2015) -ban picturebox-ot, hogyan lehet forgatni?
Figyelt kérdés
Ha van pl.: egy player osztályom és annak egy int iránya és a playernek van egy pictureboxa amiben van a player kinézete na azt a képet hogy tudom megcsinálni, hogy arra forogjon(nézzen) amerre az egér pozíciója van?
Csak azt nem tudom,hogy kérjem le a picturebox irányát(szögét) vagy hogy adjak neki.
Az egér pozíciót meg a többi tudom.
2015. okt. 5. 16:10
1/5 anonim 



válasza:





A képet forgast el, amit a pictureboxba raksz. Sajnos magát a picture boxot nem lehet forgatni.
2/5 A kérdező kommentje:
Ohh,akkor azért nem jöttem rá :D.Akkor 360 képet kell csinálnom hozzá... mindegy köszi!
2015. okt. 5. 18:53
5/5 anonim 



válasza:





Játékra WPF -et használnék, mert az DirectX -et használ a rendereléshez, így komolyabb grafikákat megtudsz jeleníteni, forgathatsz textboxot, meg bármit amit akarsz.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!