Unity "új" UI-ja?
Figyelt kérdés
Jelenleg a void OnGUI() függvényt használom, de ez eléggé elavult. AZ új GUI-val hogyan oldhatom meg, hogy a bal felső sarokban egy négyzetben egy text legyen? (nem menüben, hanem mozgó kameránál ingame)2015. aug. 28. 23:09
1/3 anonim 



válasza:





Ugui minden eleme hagyományos GameObject, így is kell kezelni(pl létrehozásnál, törlésnél, mindig), teljesen más elven működik, mint a régi.
Canvas t használva a RectTransform komponensen belül tudod megadni, hogy hol legyen az adott GO.
Nézd meg a hivatalos tutorialokat, meg olvasd át az idevonatkozó osztályok dokumentációját, egyáltalán nem bonyolult, csak más, mint a régi.
2/3 A kérdező kommentje:
Megéri átállni? Miért jobb?
2015. aug. 28. 23:33
3/3 anonim 



válasza:





Igen, meg. Mindenben. Gyorsabb, és egyszerűbb vele dolgozni. Előfordul olyan helyzet, ahol használhatóbb a régi, de százból talán egy ilyen van.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!