var a = 3;
a = a + 1;
// vagy
a++;
És nyugodtan hívjuk az 'a'-t változónak.
Még ott a += is, szerintem szebb.
a = a + 10
a += 10
Application.LoadLevel(a);
Nagyon meglepő lehet. :P
Nem azt mondom, hanem hogy if-el hogyan kéne megcsinálni valami ilyesmit:
If(Counter = 2)
{
Application.LoadLevel(2)
}
Csak ezt így nem fogadja el mert hogy: BCE0043: Unexpected token: =.
ifbe == kéne, vagy ===, különben értéket adsz. Amúgy itt kevésbé nevezhető javascriptnek a dolog, unityscriptnek szokás hívni mivel teljesen máshogy működik, bár a szintaktika ugyanaz.
És ebben a scriptben mi nem jó? Amint elindítom a játékot rögtön kilép mivel valamiért az if azt gondolja hogy a var jelenlegi értéke 2.
#pragma strict
var Counter = 0;
function OnMouseUp()
{
Destroy (gameObject);
Counter = Counter +1;
}
if(Counter == 2);
{
Application.Quit()
}
=> ;
Olvasgassál már valami JS tutorialt az elejétől plíz.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!