Ezeket hogyan szokták megvalósítani a fejlesztők?
Figyelt kérdés
Amikor nézegetem a game engineket, mindig látom, hogy mondjuk OpenGL-t és DirectX-et használ a rajzoláshoz. Hogyan oldja meg az engine, hogy mikor melyiket kell használni? És az engine fejlesztői hogyan oldják meg, hogy mikor melyik API-t kell használnia a játéknak?
Ezeken már régóta gondolkodom, de nem vagyok jártás a témában. Inkább kíváncsi. :)
Válaszokat előre is köszönöm.
2015. máj. 26. 21:06
1/3 A kérdező kommentje:
Mármint, hogy ugye a játékot készítő programozó megírja a programot, ami használja a DirectX vagy OpenGL utasításokat, de ezt hogy oldják meg, hogy az engine tudja mikor, melyiket kell használni?
2015. máj. 26. 21:17
2/3 anonim válasza:
Úgy, hogy absztrakciót használnak. Felírnak egy új réteget, amely egységesíti a DirectX és az OpenGL használatát. Innentől kezdve csak meg kell mondani, hogy melyiket akarod használni, és ez az absztrakciós réteg elvégzi a piszkos munkát.
3/3 anonim válasza:
Így van. Ugyanezt szokták többek között az adatbázisokkal is csinálni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!