Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Hogy kezdjem el fejleszteni a...

Hogy kezdjem el fejleszteni a játékomat?

Figyelt kérdés

Röviden egy mini rpg-t szeretnék készíteni. A gondom az, hogy c/c++ nyelvek alapjait ismerem.


Ti hogy csinálnátok?


Vannak karakterek, melyeknek van HP és Manna pontja és vannak képességeik, melyek különböző sebzést produkálnak.


Egyelőre még nem gondolkodtam grafikai megjelenítésen eddig. Legyenek meg az alapok.


Arra gondoltam, hogy a karakterekhez lenne egy-egy struktúra vagy inkább osztály, ami tartalmazza a HP, Manna és majd a képességeket is.


Kíváncsi vagyok a véleményetekre. Ha linkeket is adtok azt megköszönném.



2015. ápr. 25. 12:29
 1/8 anonim ***** válasza:
100%
Eloszor legyen papiron egy reszletes koncepcio, addig ne is alj neki kodolni...
2015. ápr. 25. 12:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
100%
Vannak ún. game enginek, sok időt tudsz velük megtakarítani, nem kell a 0-ról megírni mindent magadtól.
2015. ápr. 25. 13:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 A kérdező kommentje:
Ok köszi. Már ki vannak dolgozva papíron a karakterek meg a képességek és azok sebzési értékei.
2015. ápr. 25. 13:23
 4/8 anonim ***** válasza:
55%

"A gondom az, hogy c/c++ nyelvek alapjait ismerem. "


Akkor ideje ismerkedni haladóbb témákkal néhány hónapig. majd megtervezed, választasz egy megfelelő game engine-t és nekilátsz.


Nem érdemes úgy bele kezdeni, hogy hiányosságaid vannak, mert annyiszor kell refaktorálni a kódodat, hogy a végére ki sem fogsz igazodni rajta.

2015. ápr. 25. 13:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:
2015. ápr. 25. 13:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:
Unityhez C#, UnityScript, vagy Boo kell nem C/C++. C# -ot javasolnám hozzá. De felesleges akármilyen game enginével is egyedül nekiállni egy játéknak, mert ez nem egy emberes feladat.
2015. ápr. 25. 14:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 A kérdező kommentje:

Ez egy igazán picike játékocska és pl github-on láttam, hogy valaki egyedül is összerakta.


Ez nekem egy tanulási folyamat.

2015. ápr. 25. 15:59
 8/8 iostream ***** válasza:

Én azt javasolnám, hogy kezdd a látványos részekkel: grafika. Sokkal könnyebb motiválni magad, ha minden új funkció, amit befejezel egyből látszik.


Ezek a tanácsok meg teljese buták, hogy ne kezdj neki semminek amíg nem vagy profi... hát hogy leszel profi, ha nem kezdesz neki valaminek, amit ÉLVEZEL?

2015. ápr. 25. 18:30
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!