Hogy kezdjem el fejleszteni a játékomat?
Röviden egy mini rpg-t szeretnék készíteni. A gondom az, hogy c/c++ nyelvek alapjait ismerem.
Ti hogy csinálnátok?
Vannak karakterek, melyeknek van HP és Manna pontja és vannak képességeik, melyek különböző sebzést produkálnak.
Egyelőre még nem gondolkodtam grafikai megjelenítésen eddig. Legyenek meg az alapok.
Arra gondoltam, hogy a karakterekhez lenne egy-egy struktúra vagy inkább osztály, ami tartalmazza a HP, Manna és majd a képességeket is.
Kíváncsi vagyok a véleményetekre. Ha linkeket is adtok azt megköszönném.
"A gondom az, hogy c/c++ nyelvek alapjait ismerem. "
Akkor ideje ismerkedni haladóbb témákkal néhány hónapig. majd megtervezed, választasz egy megfelelő game engine-t és nekilátsz.
Nem érdemes úgy bele kezdeni, hogy hiányosságaid vannak, mert annyiszor kell refaktorálni a kódodat, hogy a végére ki sem fogsz igazodni rajta.
Ez egy igazán picike játékocska és pl github-on láttam, hogy valaki egyedül is összerakta.
Ez nekem egy tanulási folyamat.
Én azt javasolnám, hogy kezdd a látványos részekkel: grafika. Sokkal könnyebb motiválni magad, ha minden új funkció, amit befejezel egyből látszik.
Ezek a tanácsok meg teljese buták, hogy ne kezdj neki semminek amíg nem vagy profi... hát hogy leszel profi, ha nem kezdesz neki valaminek, amit ÉLVEZEL?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!