Pascal tetris lehetséges?
Ha beírod google-ba, hogy:
tetrisc.pas
vagy
tetrisc in pascal
vagy hasonlókat, sokat találhatnál.
Mindent lehet, csak akarni kell. Már ami leprogramozható egyáltalán.
Pascalban nem igazán vagyok otthon, inkább a tervezésben tudnék segíteni.
5. válaszoló, te vagy a fölösleges.
Minden játék kb ugyanarra a sémára épül:
fő_ciklus:
- Logikai frissítés
- Rajzolás
A logikai frissítés megnézi milyen billentyűket nyomtál le, arra reagál, frissíti a pozíciókat, stb.
A rajzolás magáért beszél, annyi a feladata hogy kirajzolja az elemeket.
Amit én általában szoktam csinálni, hogy létrehozok egy elvont entity osztályt, és minden ami abból öröklődik, implementál egy update és egy render függvényt. Szépen minden entityt egy listába gyűjtök és update és rendernél csak végigiterálok a listán és meghívom az update vagy render metódust.
Ha ezeket az alapokat lefektetted, egy tetris nem lesz nehéz.
Sok sikert!
Köszönöm. Valahogy így gondoltam én is. :D
5. válaszoló: semmi baj gondolom még gyerek vagy ezért elnézem, de ha már felnőtt akkor ott bajok vannak elkéne menned egy pszichológushoz.
Kész van már a Tetris hisztipisti?
Akkor mit rontod itt a levegőt?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!