Valaki leírná nekem az objektum orientált programozás lényegét és egyszerű példákkal elmagyarázná?
Figyelt kérdés
2015. ápr. 10. 17:32
2/4 anonim válasza:
Létrehozol egy objektumot (pl. ember), hozzárendelsz tulajdonságokat (név, magasság, súly), esetleg metódusokat (pl. eszik, ami hozzáad kettőt a súlyához). Aztán a program futása során példányosítod, tehát létrehozod változóként és feltöltöd a tulajdonságait (Pisti, Béla, stb.), meghívod a metódusait, stb.
Ha idáig eljutottál és megértetted, akkor rákereshetsz az öröklésre, mert az is egy izgalmas része az objektumoknak. :)
3/4 anonim válasza:
a lényeget ne felejtsük el:
nem kell megírnod mindegyiket külön-külön, hanem újrafelhasználhatod a kódot
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!