Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Hogyan lehet ezt a GameMaker-e...

Pethy997 kérdése:

Hogyan lehet ezt a GameMaker-el megvalósítani?

Figyelt kérdés

A helyzet a következö, van egy csatahajó ami ha fordul akkor egyértelmüen a maga központi tengelye körül fordul el.

De van rajta lövegtorony is aminek viszon a saját és a hajó tengelye körül is el kell fordulnia.

A kérdésem az lenne, hogy hogyen lehet azt elérni hogy a torony a hajó központjához képest reatívan foruljon el?



2015. márc. 5. 18:23
 1/2 anonim ***** válasza:

Ez eszköztől független feladat.

Nincs véletlenül valamilyen szülő-gyerek viszony létrehozására lehetőség? Ha nincs, az sem akkora probléma, csak bonyolítja a dolgot egy kicsit - ha van, akkor simán add meg, hogy a torony szülője a hajó legyen, aztán forgasd a tengelye körül.


Amikor elindul a jelenet\a hajó létrehozásakor tárold el a torony lokális pozícióját a hajóhoz képest, aztán ha a hajó elfordul számold ki az eltárolt értékekből, hogy hova kerül a torony(rengeteg tutorial van ilyen műveletekről a neten, biztosan találsz valamit, ha nem tudod, hogy hogyan csináld meg), utána pedig simán forgasd a löveget a saját tengelye körül.

2015. márc. 6. 11:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 Gabe9000 válasza:
A relatív pozíciót a "lengthdir_x()"-szel és a "lengthdir_y()"-nal tudod megvalósítani.
2016. máj. 26. 18:07
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!