Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » C#-ben szeretnék egy képet...

C#-ben szeretnék egy képet negatívvá tenni valaki segít?

Figyelt kérdés
van 3 byte R G B ezekbe az eredeti képből az adott indexen lévő r g b-t 255-ből kivonom így megkapom a negatív-ot de ezt egy colorba nem tudom belerakni meg egyébként is nincs erre egy egyszerűbb módszer? minthogy egyesével kellene kezelni az r g b-t?
2015. febr. 3. 01:39
 1/8 A kérdező kommentje:
már megoldottam de ha valaki tud megoldást arra hogyan lehetne ezt sokkal gyorsabban lefuttatni a programmal akkor elfogadom a választ,mert a PS vagy a telefonos effektek is azonnal negatívba raknak egy képet felbontástól függetlenül és érdekelne,hogyan működnek azok az algoritmusok. előre is kösz
2015. febr. 3. 03:03
 2/8 anonim ***** válasza:

Jó eséllyel előtte HSV-be konvertálják a képet, így csak a hue-t kell "konvertálgatni".

Az meg teljesen tuti, hogy nem c#-ban bütykölnek össze masszív cpu-t igénylő kódokat.

2015. febr. 3. 03:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim válasza:
2015. febr. 3. 06:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 A kérdező kommentje:
ezt én is olvastam de a direct hozzáférésről nem ír semmit.
2015. febr. 3. 06:31
 5/8 anonim ***** válasza:

Ipor Sircer,


Azért a Paint.net egészen türhető tempóval üzemel, és C# :)


Meg lehet írni abban is gyors progikat gond nélkül. A c#-os "alap" képmanipulálás azért lassú, mert biztosítja, hogy ne barmolj szét mindent. Folyamatosan lockolja és unlockolja a memóriában a képet, amikor hozzáférsz a pixelszínekhez, ez teszi lassúvá. De ezt gond nélkül ki lehet kerülni, és manuálisan zárolni majd feloldani.

2015. febr. 3. 08:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:
Kérdező, pont ott van a direct hozzáférés a képhez. Első válasz első fele.
2015. febr. 3. 08:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:

Ha nagyon nagy sebesség kell akkor GPGPU.

Fog meg a képet, ad oda a fragment árnyalónak textúraként, GLSL-el módosíts a képen, majd olvasd ki.

Vagy az univerzális megoldás: OpenCL.


A videokártya sok száz magja párhuzamosan dolgozik a pixeleken, hiszen erre találták ki. Ha nem akarsz GPU-t használni, akkor is érdemes meggondolni a párhuzamosítást, mondjuk úgy hogy a CPU egyik magja a pirossal foglalkozik, a másik a zölddel, a harmadik a kékkel.


De nem hiszem hogy a CPU-nak olyan nagy teher lenne egy kép, ráadásul ezek a library-k közvetlenül írják, csak a fájl formátummal kell elbánniuk.

2015. febr. 3. 08:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 A kérdező kommentje:
nekem csak annyi kell,hogy egy hd felbontás körüli képet negatívvá tegyen instant, 200ms alatt,mert így egy hd képre kb 4másodpercet kell várni. de szerintem ezzel,hogy manuálisan lelakatolom a pixeleket így már valszeg jólessz csak még nem tudom,hogyan tegyem ezt de utánna nézek. köszi azért.
2015. febr. 3. 08:35

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!