Valaki segítene hogy C#-ban hogyan kell megoldani a következő feladatot? Bárhogy próbálom nem sikerül.
Figyelt kérdés
2012. október 19. (Szín-kép) 5. feladat
"Készítsen 3 képpont széles, fekete színű keretet a képnek! A keretet úgy hozza létre, hogy a kép mérete ne változzon! A fekete szín kódja RGB (0, 0, 0)."
Ha kérhetem akkor ne csak tippeket írjatok hanem a megoldást :) előre is köszönöm
2014. dec. 25. 11:03
1/3 anonim 



válasza:





Még az se derül ki a feladatból, hogy egy adott képet kell kerettel megjeleníteni, avagy a képfájlba kell a kóddal keretet beleszerkeszteni és elmenteni. Dobd vissza a tanárnak, és mondd meg neki, hogy szíveskedjen egyértelmű feladatot adni.
2/3 anonim 



válasza:





Nem vagyok C# guru, de más nyelvekben korábban szerzett tapasztalataim alapján ezt csinálnám:
1. Betölteném a képet egy canvas-ra (pl. PictureBox-ba, amin belül van canvas)
2. A canvas-nak szokott lenni drawRectangle metódusa, amivel téglalapot lehet rajzolni, azzal rádobnám a keretet.
3. Ha vissza kell menteni fájlba, akkor rá lehet guglizni arra, hogy "c# canvas export jpg".
3/3 anonim 



válasza:





Nem biztos ám, hogy rögtön a tanár a hibás, ha itt nem érthető valami. Ez az 5. feladat, és úgy szól, hogy "a képnek", tehát feltehetően az első 4 feladatban van a válasz a további kérdésekre.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!