3D Játékhoz milyen programozási nyelv lenne a legalkalmasabb?
Most mondjam azt, hogy bármelyik? Mert voltaképpen bármelyik. Nem a 3D a mérvadó, hanem az olyan szempontok, mint a platform, vagy épp a hordozhatóság, miben vagy jártas, stbstb.
Játékfejlesztéshez a leggyakrabban C++-t passzítanak, de ő ugye elég rigid. Windowsra ott a .NET (C# leginkább); némi ismerettel mindegy, hogy desktopről vagy Windows Mobile-ról beszélünk. Aztán ott a Java, kiváltképp az Android környezetben tevékenykedőknek. Vagy akár a JavaScript a HTML5 Canvasára alapozott gámákhoz.
Egy szó mint száz, nem a 3D technológia fogja behatárolni, hogy miben írsz játékot. A gameloop mindegyikben gameloop, az OpenGL mindegyikben OpenGL - vagy legyen DirectX, mindegy -, az event mindegyikben event, sőt, még a mátrixok is ugyanazt jelentik mindenkinek.
Mancsolj rá valamire, ami ismerős. Ha nincs ilyen, akkor nézz körül, hogy egyéb szempontok szerint melyik volna a legtesthezállóbb és fuss neki azzal.
#2 ne vedd már komolyan a kérdést :D ld. #1
Inkább az eggyel korábbi kérdés alá másold be ezt :)
http://www.gyakorikerdesek.hu/szamitastechnika__programozas_..
Úgy látom kedves válaszoló nem látod scriba kérdésében az iróniát.
#scriba: akkor pezsgőt is bontunk vagy csak nyertél egy utazást mivel te vagy a századik ?
Damn! NullPointerException :D
Akkor azt hiszem, ideje letennem mára a műszakot, úgyis csak elb*nék valamit, az meg reggel volna kellemetlen.
Azért a linkelt kérdés keményebbet üt ;)
Kicsi szívem, kicsi szám.
Egészségben tedd fel ezrediknek is!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!