Dinamikus tömb esetén gyorsabban mennek végbe a tömbön végzett műveletek mint statikus tömb esetén? (Pascal)
Ha egy algoritmus műveleteket végez tömbön (cserélget elemeket, indexel stb), akkor ha statikus tömb helyett sinamikusat használunk, az adott algoritmus lefutása szempontjából jelentős időt takaríthatunk meg, vagy annyira nem tapasztalható időbeni csökkenés?
Elvileg kétféle dinamikus tömb is van Pscal-ban?
Egyik amikor például "array of integer"-ként van deklarálva a tömb, a setlength-tel beállítjuk a hosszát, fel lehet tölteni, másik pedig amikor ténylegesen pointer az egész tömb és tomb@[index] néven lehet rá hivatkozni...
Ezt a két módot nemi gazán értem, pár hónapja találtam egy programot ami pointereket használt, de most nincs kéznél.
Ugyanakkor a Free Pascal Wiki azt írja hogy ez a dinamikus tömb is pointer tömb (mármint amikor array of <elemtípus> néven van deklarálva, a másikról nem találtam információt...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!