Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Melyik lenne alkalmasabb?

Melyik lenne alkalmasabb?

Figyelt kérdés

Sziasztok !


Az lenne a kérdésem, hogy C vagy C++ ajánlottabb Windowsos desktop alkalmazásfejlesztésre ? Lehetőleg olyan válaszokat várok amelyekben az is szerepel, hogy miért nem csak, hogy pl. C++ mert az jobb.


1000 köszönet előre is.



#Windows #C++ #desktop #desktop app
2014. dec. 5. 15:56
1 2
 1/12 anonim ***** válasza:

Te vagy az, aki a melyik assemblyt is kérdezte?

Egyébként nyilván egyértelműen C++.

Ha tudod mi a különbség a kettő között, akkor nem kell magyarázni, ha meg nem tudod, akkor meg minek magyarázni...

De ha desktop alkalmazás és nem létfontosságú a sebesség, akkor meg még sokkal inkább C# + .Net.

2014. dec. 5. 16:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 A kérdező kommentje:
Elég fontos lenne a sebesség :) ! .NET től undorodom
2014. dec. 5. 16:03
 3/12 anonim ***** válasza:
Pedig jó a .NET, ha nagyon kell a sebesség akkor inkább C, de azt tényleg csak akkor ha kiemelt fontosságú a performancia pl. kernel.
2014. dec. 5. 16:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/12 anonim ***** válasza:
100%
Cpp, talán objektumokkal kezelhetőbb és átláthatóbb lesz az ablakkezelésed. Bár egy sima desktop appra így is elég overkill.
2014. dec. 5. 16:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/12 anonim ***** válasza:

C semmivel sem lesz gyorsabb, mint a C++, ellenben lényegesen szarabb benne programozni.

Milyen alkalmazásról van szó, hogy a sebesség olyan fontos?

2014. dec. 5. 16:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/12 anonim ***** válasza:
És sebesség alatt ugye nem azt kell érteni, hogy milyen gyorsan dobódik fel egy ablak pl...
2014. dec. 5. 16:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/12 A kérdező kommentje:
Természetesen nem az ablak felugrásának idejét kell érteni a sebesség alatt. Egy játékból olvasom a változók értékét ReadProcessMemory segítségével, és c# ban valamint VB.NET ben sem elég gyors. Még azon gondolkoztam, hogy írok egy dllt és azt injectálom bele a játékba, de egyenlőre szeretnék a RPM apinál maradni.
2014. dec. 5. 16:32
 8/12 A kérdező kommentje:
Ja és igen egy ablakon lenne kiírva pl., hogy Név: <Olvasott érték ide>, Élet <Olvasott érték ide>.
2014. dec. 5. 16:34
 9/12 anonim ***** válasza:

"Még azon gondolkoztam, hogy írok egy dllt és azt injectálom bele a játékba"

Azt megnézném hogy csinálod.

Hát akkor hajrá, ha ennyi kell, akkor ez egy pársoros program, semeddig sem tart megírni C++-ban.

2014. dec. 5. 17:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/12 A kérdező kommentje:

"Azt megnézném hogy csinálod. "


Semmi bonyolult nincs benne.


1. Létrehozok egy dll projectet

2. DLL_PROCESS_ATTACH eventnél csinálok egy új "szálat" a processben jelen esetben void Info()-t a CreateThread apival és az Info voidban meg szépen olvasgatom az addreseket


De én legszívesebben nem dllben tenném ezért is kérdeztem melyik a gyorsabb.

2014. dec. 5. 17:40
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!