Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Unity3d-be szeretném azt...

Unity3d-be szeretném azt megcsinálni hogy egy objektív pl: autó, fa, drót akadály ne tudjak át menni rajta a playeremmel. Ezt hogy lehetne megoldani?

Figyelt kérdés
Unity3D 4.5.4(legújabb verzió) Teljesen mindegy hogy milyen formában a válaszokat előre is köszönöm

2014. nov. 1. 20:35
 1/6 anonim ***** válasza:

Collision Detection...


Ez az amit te keresel.

2014. nov. 1. 22:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 A kérdező kommentje:
De hiába rakom rá ezt a scriptet az objektumra ugyan úgy átmegyek rajta!?
2014. nov. 1. 22:42
 3/6 anonim ***** válasza:
Unity oldalán nincsen róla leírás? Ha van, akkor azt olvasd el!
2014. nov. 2. 10:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:
BoxCollider-t vagy MeshCollider-t (vagy bármilyen más Collider is jó, de azokat ritkán használják) tegyél az objektumra. (nem objektív)
2014. nov. 2. 11:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 A kérdező kommentje:
oké köszi
2014. nov. 2. 14:10
 6/6 anonim ***** válasza:
Collidernek kell lennie.
2014. nov. 2. 20:40
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!