A menüt egy játékban, milyen adatszerkezettel oldanátok meg?
Példának legyen az,hogy 5 választahtó lehetőség van a menüben és mindeggyik esetében azt szeretném ha valami más történne.
Ha azt akarom ha rámennek felülről a másodikra,akkor ez melett mutasson még 3 egymád alatti menüt ami közül választani lehetne,akkor ezt hogyan csinálnátok milyen adatszerkezet kéne ide?
Csinálj fésűset, ha mindenáron láncolt lista kell.
De amúgy ez nem lényeg, inkább az, hogy ez tipikusan kompozit.
Fésűset az meg milyen?
Egyszeres,kétszeres és fa szerkezetekről tudok de olyat,hogy fésűs lista ilyenről még soha nem hallottam és a google sem talál semmit.Magyarázd el,hogy a fésűs lista milyen pls cserébe adok zöld kezet.
1. Listák listája, ennyi.
2. Valójában szerintem feleslegesen bonyolult lenne, ha ilyennel csinálnád. Programnyelv?
3. Érdekes, beírtam Google-be, első találat..
C# nyelv.
Adtam zöldet.
A menüszerkezet megvalósítása mindig az adott program kívánalmaitól függ, de soha nem gondolnék arra, hogy láncolt listával dinamikusan hozzak létre egy menüszerkezetet, hacsaknem olyan orbitálisan szövevényes és bonyolúlt mint az agy szinapszisai... :-)
(nem is értem miért kell különböző nagyon jól hangzó szerkezeteket megemlíteni is, hogy láncolt vagy fésűs vagy faszerkezet... ...úgy kell megcsinálni, hogy praktikus, jól használható legyen, az algoritmust senki sem fogja megnézni... :-) ...ha meg mégis, akkor legalább tanulhat újat! :-))
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!