Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Arról lenne szó hogy egyik...

Kezdő vagyok kérdése:

Arról lenne szó hogy egyik éjszaka álmodtam egy pc játékot. Arra gondoltam hogy Megpróbálom megvalósítani. A játékot 3D- s re tervezném. Annyit tudok hogy kell hozzá 3D modellező, kép szerkesztő, hang szerkesztő?

Figyelt kérdés
2014. szept. 8. 21:34
 1/8 anonim ***** válasza:

Kell hozzá egy motor, így a legegyszerűbb.

A "Unity" motor az egyik legkönnyebben tanulható.


[link]


A modelleket bármilyen 3D tervezőben megcsinálhatod. (van Autodesk, Blender, stb.) Hangokat... kereshetsz, kár csinálni. Képek.. nem igazán kellenek, hiszen a színteret te építed fel.


Előre szólok, hosszú meló megtanulni mindent.

Még ha ért hozzá is az ember, sok idő megcsinálni egy játékot.

2014. szept. 8. 21:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
Kezdetnek FPS creator
2014. szept. 8. 22:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:
Most olvastam hogy már diákok is licenszelhetuk az unreal enginejét.
2014. szept. 9. 03:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:

Válassz magadnak motort és tanuld meg.


Egy FPS játék fejlesztése nem könnyű feladat, kb olyan mintha blenderben nekikezdenél megcsinálni a Shrek-et. Még ha egy kis realitásérzékkel el is döntöd magadban, hogy kezdésként csak egy könnyített, buta verziót csinálsz, például egy hagymát (az ugye nagyon hasonlít a Shrek-re) akkor is hamar rájössz, hogy a tanulás eleszi az időd 99%-át. A tapasztalat ilyenkor nagyon sokat jelent.


Nem hiába szoktak még az indie játékokat is legalább féltucat fős csapatok csinálni.

2014. szept. 9. 17:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 A kérdező kommentje:
Köszi.amúgy nem is egyedül csinálom,am milyen gép kell ehhez?
2014. szept. 9. 19:09
 6/8 anonim ***** válasza:

Egy gamer gépnek teljesen elégnek kell lennie. Nyilván a játékodnak futnia kell rajta.


Céges szinten ezt úgy oldják meg hogy különböző platformokat kapnak a fejlesztők, illetve használtam már olyan build szervert ahol a két nagy konkurens VGA gyártó cég alsó-közép és csúcs kategóriás kártyája volt benne. A unit tesztek mind a négyen lefutottak és minden reggel kaptunk kegy e-mailt az esti futtatásról.


Elég macera volt minden úgy megírni, hogy jól működjön mindegyiken, de benne volt a specifikációba hogy nem lehet hardverérzékeny a program.

A végére persze mindegyikre külön kerneleket fordítottunk és tele volt a kód #ifdef-ekkel.


Amúgy hányan vagytok a csapatban? Összeszokott csapat? Kinek milyen tapasztalata van? Mekkora a büdzsétek? (Ha nem vagyok tapintatlan)

2014. szept. 10. 11:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 A kérdező kommentje:
4 én vagyunk,linket küld valaki hogy milyen gép kell?
2014. szept. 10. 21:53
 8/8 anonim ***** válasza:

Mindegy milyen, nincsenek speciális hardverigények.

Ahogy mondtam egy közepes teljesítményű játékra szánt gépnek teljesen elégnek kell lennie.


A fejlesztés nem erőforrás igényes dolog, a fordítás esetleg, de az is inkább memória igényes. A szűk keresztmetszet itt az, hogy magát a játékot tudd futtatni, amit írsz. Illetve nem árt ha a 3D modellező fut rajta - utóbbi kettőnek nagyon hasonló igényei vannak.


Ennyi, valószínűleg az a gép amiről írsz jó lesz.

2014. szept. 11. 18:10
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!