Játékfejlesztéshez: C++ vagy C#?
Itt most nem 2d-s játékokról beszélek, hanem rendes, "nagy" játékokról. A C#-nak ott a .net meg hasonlók, ami nagy segítség, meg az XNA, de ugyanakkor külföldi oldalakon sokan a C++-t ajánlják. Java egyértelműen kilőve, mert túl rendszerigényes.
Szóval ki szavaz a C#-ra és ki a c++-ra?
És melyiket melyikkel érdemesebb? OpenGL vagy DirectX?
"brutális méretű nyílt világot akar létrehozni, bőven megengedheti magának azt a kis overhead-et, amint a C# igényel, cserébe a lényegesen gyorsabb fejlesztésért."
Egyébként ilyet c# ben nem igen csinálnak az unity is c/c++ ban íródott a kirajzolásokat c++ kódok végzik opengl/directx/cg párosokkal.
unitybe minden c/c++ ban és shadernyelvekben történik csupán a játékmenet/események leprogramozása van c#,js,boo nyelven ez pedig erre a célra tökéletes.
Shaderscriptek is írhatóak benne GLSL/cg nyelven valamint c++ ban is lehet vele de csak dll re vonatkozik így ha valami nagyon számításigényest csinálna,akkor ezt megírhatja c++ ban ami lefordítva egy dll lesz.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!