Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Játékfejlesztéshez: C++ vagy C#?

Játékfejlesztéshez: C++ vagy C#?

Figyelt kérdés

Itt most nem 2d-s játékokról beszélek, hanem rendes, "nagy" játékokról. A C#-nak ott a .net meg hasonlók, ami nagy segítség, meg az XNA, de ugyanakkor külföldi oldalakon sokan a C++-t ajánlják. Java egyértelműen kilőve, mert túl rendszerigényes.


Szóval ki szavaz a C#-ra és ki a c++-ra?


És melyiket melyikkel érdemesebb? OpenGL vagy DirectX?



2014. szept. 4. 22:26
1 2
 11/14 anonim ***** válasza:
Így kezdőként Unity-Mono-C# a neked való. Ráadásul azt utána fordíthatod bármilyen platformra kis módosítással. Gyors, biztonságos, szép.
2014. szept. 6. 17:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/14 anonim ***** válasza:
És manapság egyre több és több játék készül c#-al is. Az az igazság, hogy a mai gépeknél a programozó, hacsak nem brutális méretű nyílt világot akar létrehozni, bőven megengedheti magának azt a kis overhead-et, amint a C# igényel, cserébe a lényegesen gyorsabb fejlesztésért.
2014. szept. 6. 22:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/14 A kérdező kommentje:
igazából eddig javaztam (nem profi szinten), most a c++-t tanulom deee. Valahogy a java könnyebben emészthető volt nekem, lehet, ha tovább haladok majd könnyebb lesz, de valamiért könnyebnek érzem a javat. Például a java-ban a Thread.sleep tökéletesen működik, de a c++-nál már nem, nyűg meg minden van vele, nem megy a parancs, a végén valami egyénileg írt 10 soros eljárással tudtam delayt csinálni. És ezért csinálnám inkább a C#-ot, mert jobban hasonlít a java-ra, de kettőt nem akarok tanulni egyszerre, szóval dönteni kellene.
2014. szept. 6. 23:02
 14/14 anonim ***** válasza:

"brutális méretű nyílt világot akar létrehozni, bőven megengedheti magának azt a kis overhead-et, amint a C# igényel, cserébe a lényegesen gyorsabb fejlesztésért."

Egyébként ilyet c# ben nem igen csinálnak az unity is c/c++ ban íródott a kirajzolásokat c++ kódok végzik opengl/directx/cg párosokkal.

unitybe minden c/c++ ban és shadernyelvekben történik csupán a játékmenet/események leprogramozása van c#,js,boo nyelven ez pedig erre a célra tökéletes.

Shaderscriptek is írhatóak benne GLSL/cg nyelven valamint c++ ban is lehet vele de csak dll re vonatkozik így ha valami nagyon számításigényest csinálna,akkor ezt megírhatja c++ ban ami lefordítva egy dll lesz.

2014. szept. 7. 00:19
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!