Lenne olyan game engine ami, editor-ral van ellátva és esetleg egy tutorial is van hozzá?
Az "egyszerű" és a "jó grafika" nem igazán jönnek össze...
G.
Egyszerű? Start -> leállítás.
Most komolyan? Miért akarnak a kis 10 évesek (igen, de te váltig fogod állítani hogy 20 fölött vagy) játékot írni? Ha ennyire vonzana a dolog, akkor nem az egyszerűségre törekednél hogy 3 kattintással összehozz egy GTA-t, hanem rég bújnád a c++ könyveket.
MENJ FOCIZNI!
Mindegyik képes arra, amit el szeretnél vele érni,
egyik sem képes viszont arra, ahogyan el szeretnéd érni.
A kérdésedbő ordít kifelé az,hogy teljesen tapasztalatlan vagy.
És pont ezért fogok segíteni neked egy normális válasszal.
Csak 2d re van olyan játékkészítő amihez programozni nem kell ez pedig a construct2d sokan alábecsülik csak azért mert igazán szép projekt még nem készült vele.
2d re és egy primitív grafikájú 3 d játékra a game makker a legjobb választás.Könnyű elsajátítani a szintaxist,érted lehet benne kódolni ezért jobb a 2 d re mint az előző.
Minden más grafikus motor amit ismerek sokkal bonyolultabbak mint ezek.Ezekben egy erős haladó szintű programozási tapasztalattal lehet kezdeni valamit.
Szerintem a legjobb az unity mert a program futtatásához nem kell erős gép és shaderkódok is írhatóak hozzá cg ben vagy glsl ben.
> Minél egyszerűbb legyen, DE a kész játék grafikája ne legyen ronda.
Csinálj egy pofon egyszerű félkész bűn-ronda játékot mutasd meg, utána gyere vissza és adok neked egy választ.
Amúgy meg...
Mi számít neked egyszerűnek?
Mi az a kész játék? Csináltál már olyat?
Mi az hogy ronda?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!