C Játékban fal készítése? Részletek lent.
Figyelt kérdés
Adott ez a pálya: pástebin.com/RzJNDhk1 (á = a)
Lényegében amolyan packman szerű játék. Pl: egy x-et kell mozgatni a pályán a mozgatás már megvan, csak átmegy a falon ami jelen esetben a "0". Hogy adom meg a programnak, hogy nem léphessen az "x" a "0"-ra?
2014. jún. 8. 10:54
1/10 anonim válasza:
A mozgatás előtt ellenőrizd, hogy mi van a következő cellában. Mind a 4 esetben külön kell.
2/10 A kérdező kommentje:
Ezt hogy csinálom meg?
2014. jún. 8. 11:06
3/10 anonim válasza:
Ha a felfele mozgatásért felelős részt idemásolod, megmutatom.
4/10 A kérdező kommentje:
case 72 : y--;ir='x'; system("cls");ShowMap(); break;
2014. jún. 8. 11:20
5/10 anonim válasza:
ir = 'x'; ez mit csinál? Nem valami tömbben kellene mozogni?
Olyasmit kellene beszúrni, hogy:
if (tabla[x,y-1] == '0') break;
6/10 A kérdező kommentje:
pástebin.com/WdCtrjb5 ilyen az egész mozgatása az ir='x' az az , hogy egy x-et mozgat
2014. jún. 8. 11:30
7/10 A kérdező kommentje:
ezt a hibát adja ki :
iso c++ forbids comparison between pointer and integer
2014. jún. 8. 11:36
8/10 A kérdező kommentje:
Ha ez '0' a vesszők nélkül van akkor elindul a program, de nem áll meg ha felfele 0-ba ütközik.
2014. jún. 8. 11:40
10/10 A kérdező kommentje:
Így sem jó
2014. jún. 8. 20:53
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!