Sa-mp /find. Mi a gond ezzel?
Az lenne a problemam,hogy a /find parancs hasznalata utan a szerver kiteszi a checkpointota terkepen,de ha a keresett szemely tovabb megy a checkpoint nem koveti.Mit tegyek,hogy vegig kovesse a celszemely mozgasat mig meg nem talajak???
Itt a pawn kod:
if(giveplayerid != INVALID_PLAYER_ID)
{
if(giveplayerid == playerid) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, "You cannot Find yourself!"); return 1; }
new points;
new level = PlayerInfo[playerid][pDetSkill];
if(level >= 0 && level <= 50)
{ points = 4; }
else if(level >= 51 && level <= 100)
{ points = 6; }
else if(level >= 101 && level <= 200)
{ points = 8; }
else if(level >= 201 && level <= 400)
{ points = 10; }
else if(level >= 401)
{ points = 12; }
GetPlayerName(giveplayerid, giveplayer, sizeof(giveplayer));
//new Float:X,Float:Y,Float:Z;
GetPlayerPos(giveplayerid, X,Y,Z);
SetPlayerCheckpoint(playerid, X,Y,Z, 6);
//else SetPlayerCheckpoint(playerid, InteriorPos[giveplayerid][0],InteriorPos[giveplayerid][1],InteriorPos[giveplayerid][2], 6);
FindTime[playerid] = 1;
FindTimePoints[playerid] = points;
PlayerInfo[playerid][pDetSkill] ++;
Update(playerid, pDetSkillx);
UsedFind[playerid] = 1;
CP[playerid] = 0;
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!