Ez az egyszerű játék, hogy nézne ki Pascalban?
Mármint az alap működése(mert ugye a pascalban nem lehet grafikus megjelenítést)
Pascalban lehet grafikus megjelenítést csinálni.
A játék nem lenne túl bonyolult. Kell egy tömb, amiben az értékek vannak. Minden körben bekéred a mozgást majd annak megfelelően mozgatod a tábla értékeit, dobálsz fel új értékeket.
:)
és , hogy generáljak véletlen számokat , úgy hogy azokat csak a páros számokból válassza ki?(ez lenne pl a B, és az a és a B is alapból 2-ről indul->tehát 2-nél kisebb egyik se legyen) és hogy ha A=B-vel, akkor összeadja ha nem akkor ne csináljon semmit, és ha sikerül összeadni, akkor onnantól az összeadott érték legyen az A és h "örökké" fusson a program én for ciklusra gondoltam
Haladj kis lépésekben:
Csináld meg a tömböt és írasd ki
Csináld meg a mozgatás szabályokat (nem triviális), szerintem ez a legbonyolultabb része
Csináld meg a random szám feldobását a táblára
Csináld meg a pontszámítást
Drótozd össze a lépéseket
Itt a Python kód első verziója. Kezeli a lépéseket, számolja a pontokat.
Mindössze a legvégső ellenőrzés nincs még benne. Az sem nehéz (nincs 0 a táblán és nincs egymás alatt-mellet két egyforma szám), de kell valami új a v0.2-es verzióba is :D
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!