Game Maker-ben hogyan tudom a játéktér AKTÍV méretét beállítani?
Figyelt kérdés
Van egy alap Super Mario Bros Játékmotor, amiben az alap képernyőméret 256x224 pixeles (mármint a pályáké ekkora), az elemek pedig 16x16-osak, de én akarok egy 640x480-as 32x32-es elemes módosítást, de a játék/pálya az alapokhoz igazítja. A lényeg hogy amikor a 640x480-as méretben játszol akkor a 256x244-es régión kívüli objektek (ellenségek, mario mikor lő) inaktívak maradnak és így kicsit gáz. Én nem találom hogy hol tudom ezt módosítani. Kérek akárkit hogy segítsen!
Itt az eredeti: [link]
Itt pedig az enyém: [link]
Jelenleg még 16x16-os title-el de nem tudom mi a baj. Biztos valami egyszerű ami elkerülte a figyelmemet.
Megjegyzés: a map amit módosítottam az 1. pálya, útvonala: Rooms/hard/world1lvl1 (az 1. pálya).
2014. márc. 3. 18:02
Sajnos még nem érkezett válasz a kérdésre.
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!