Game Maker, "mindenki menjen a gazdájához"?
Figyelt kérdés
Az kéne hogy hogyan lehetne az megoldani hogy:
van egy test(ez az ellenség) és az csinál maga mellé egy objektumot(azaz a kezet). És akkor minden jó, csak hogy több ellenséget nem lehet lerakni mert, az összes kéz egy ellenség objektumhoz megy.Na már most, hogyan lehetne az megoldani hogy minden kéz menjen a saját testéhez? :D
2014. febr. 2. 19:15
1/2 Goofre válasza:
Én ezt egyszerűen úgy oldanám meg, hogy van az ellenség.obj ami a draw részben nem csak önmagát jeleníti meg, hanem a kezeit is. Kicsit értelmetlennek találom több objektumból összeállítani azt, amit alapól egyből kéne.
2/2 anonim válasza:
Ha mindenképp obj-ként akarod a kezet, akkor amikor a test létrehozza a kezet, eltárolja az id-jét:
myHand=instance_create(...);
Így tudsz rá hivatkozni és a pozícióját változtatni:
myHand.x=...;
Azt is megcsinálhatod, hogy a kéz önmagát irányítja a testhez képest, akkor a testből simán átadod az id-jét:
myHand.myBody = self;
És akkor ugyanígy tudsz a test pozíciójára hivatkozni a kézből:
x = myBody.x;
Remélem segített!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!