Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Hogyan lehet BlitzBasic3D-ben...

Progizo kérdése:

Hogyan lehet BlitzBasic3D-ben egyszerre egy gomb lenyomását kezelni?

Figyelt kérdés
Éppen azon ügyködöm, hogy pályakódhoz bekérjek a felhasználótól egy szöveget. Ez meg is van, begépelés, kiírás, utolsó írásjel törlése rendben, de ENTER leütésekor, amikor kiértékeli a kapott szöveget, akkor a kilépési szövegnél (amikor azt írom be: "exit") kiugrik a főmenübe, de logikailag még a szövegbekérő képernyőn marad, így bármely gomb lenyomására a szövegbekérés jön be megint a főmenüből. Mindez valószínűleg azért, mert ENTER lenyomásakor azt is beleveszi a szövegbe. Tehát hogyan oldható az meg, hogy a főmenüben ENTER-t nyomok, de az az almenüben már ne érzékelődjön? Próbáltam a Flushkeys-sel üríteni a billentyűzetbuffert, de semmi eredmény. Valaki leírná nekem, hogy mi a megoldás?

2013. dec. 5. 17:07
 1/2 gungasam ***** válasza:
Gondolom az ujjaddal lenyomod...óvatosan , nehogy a szomszédos gombokat is provokáld..:-)
2013. dec. 14. 21:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:
Lehet, megtévesztő volt a címben megadott kérdés. Arról van szó, hogy azt hogy lehet megcsinálni, hogy lenyomok egy gombot, megtörténjen valami, aztán utána máshol más csak akkor, ha már felengedtem és újra lenyomtam azt a gombot?
2013. dec. 15. 09:41

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!