Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Hogy tudom gyorsabbá tenni az...

Hogy tudom gyorsabbá tenni az internetet?

Figyelt kérdés
sziasztok!nagyon kezdő vagyok,szeretném megkérdezni,nagyon lassu a net,mit vegyek a géphez?Nincs hang,és a videót sem játsza le.használtan vettem a gépet,és nem tudom honnét szerezzem be az alaplap cd!a gép 2002-es verzio 2szervizcsomag 1gb ram,3.19gHz.előre is köszönöm a válaszotokat!
2009. nov. 20. 12:14
 1/8 anonim ***** válasza:

Ez jó :)

Nos, az internetnek és a gépnek ebben a vonatkozásban hardveresen (egykét lényegtelen paramétert kivéve) az égegy világon semmi köze nincs. Ha gyorsabb internetet akarsz, valószínűleg csomagot kell váltanod. Ki az internetszolgáltatód? Milyen típusú, és mekkora interneted van?

2009. nov. 20. 12:34
 2/8 anonim ***** válasza:

szerintem ha használtan vetted a gépet első körben kérd meg egy barátodat, h pucolja ki (telepítse újra) a rendszert, mert szinte biztos, h tele van egy rakat olyan dologgal ami neked nem kell és útban van, ha már pakol akkor pedig mindenből a lehető legújabbat tegye fel...böngésző, vírusírtó, pluginek, lejátszás kodekek...

De ha meg akarod te oldani gyorsba akkor sztem tölts le egy fris böngészőt (pl firefox -> firefox.hu)

tölts le egy java-t hozzá-> [link]

egy flash lejátszót -> [link]

filmekehez: [link]

egy fullos csomagot szedj le, van benne minden kodek elvileg ami kellhet + egy elég hatásos videólejátszó is.

és egy vírusirtót...én Nod32-t vagy eset smart securityt ajánlom, mert nekem az van (letölteni a letoltes.com-ról tudod őket nagyobb probléma nélkül), jelszót a frissítéshez itt találsz mindig: [link]

hirtelen ennyi asszem...

2009. nov. 20. 12:37
 3/8 A kérdező kommentje:
Köszi a válaszod,Pannon mobilinternetet használok,de volt valaki aki azt mondta,hogy memoriakártyát kell vennem és akkor gyorsabb lesz... Akkor ez nem igy van? Köszi!
2009. nov. 20. 12:39
 4/8 anonim ***** válasza:
Mobiltelefonos vagy USB modemes (stick) a neted?
2009. nov. 20. 12:50