Valaki el tudná magyarázni, hogy mitől tud működni >nekem< az alábbi programkód, és mik az elvi (v. Gyakorlati) hibák benne?
"Code:Blocks"-ot használok, sima C nyelven, abban futtattam ezt is. Nekem látszólag gond nélkül működik, nem fagy be - igaz, az az egy hibája van, hogy nem tudom, hol lehetne kilépni a programból.
Ugyanakkor nem látom át, hogy hogy csinálja meg mégis azt, amit kell, amellett, hogy ránézésre - nekem - elég furának tűnne (pedig nem netről néztem le, illetve az MSDN helpjét használtam):
#define I int
#define S SetWindowsHookExA
#define G GetMessageA
typedef struct K{I C;}*P;
I __stdcall S(I,I,I,I);
I __stdcall G(I,I,I,I);
I K(I n,I a,I b){if(a==256|a==260)putchar(((P)b)->C);}
I main(){G(S(13,K,0,0),0,0,0);}
Előre is köszönöm az útmutatásokat! :)
"Nem teljesen értem, hogy mi köze a billentyűpuffernek a COD4-es pályabetöltéshez. Gyanítom semmi."
DE, VAN! >( Rosszul gyanítod.
Úgy, hogy magában a programban nem tudták scripteléssel megoldani, hogy a nem hivatalos pályákat véletlenszerűen sorsolja minden 10 perces meccs után. Így hát nincs más ötletünk (ötletem), mint hogy a program maga hívja meg és gépeli be a játék konzolablakába az erre használható parancsokat.
Ha esetleg mégis ismersz rá módod, akkor kérlek jelezz, mert azért feleslegesen én sem csinálok olyat, ami könnyebben megoldható.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!