Java játékfejlesztés. Milyen API-t használjak?
Figyelt kérdés
Találtam már Jframe-t, LWJGL, JOGL, JSFML, stb.
A gond az LWJLGL-nél meg az ilyen OpenGL alapúaknál, hogy nekem a régi-régi OpenGL 2.1-em van. Ez befolyásolná a dolgokat?
2013. okt. 26. 10:11
1/3 A kérdező kommentje:
És még találtam a Slick2D, amihez meg nem sok tutorial anyagok találtam xd
2013. okt. 26. 10:13
2/3 anonim válasza:
A Slick-et elég könnyű használni, kezdésnek nem lehet rossz.
3/3 anonim válasza:
vegyél új videókártyát, és fejlessz arra, mert majd csodálkozni fognak akiknek nem indul be, mellesleg az OpenGL tök jó cucc, lwjlgl-t ajánlom
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!