C++ ban hogy lehet pályákat csinálni játékhoz?
Figyelt kérdés
2013. okt. 20. 12:40
11/13 anonim válasza:
Tényleg nem tudom, de érdekelne.
12/13 iostream válasza:
#10 Nem volt belekötés, csak oktatok.
#11 Több ok is van.
1. A heap elérése általában lassabb, mint a stacké. Az indirekció miatt még lassabb.
2. Ha dinamikus memórián hozol létre valamit, azt manuálisan kell felszabadítani. Ez egy felesleges teher. Könnyíti, ha smart pointert állítasz rá, de akkor ugyanott vagy, mintha a stacken lenne a változó. Az automatikus változók JÓK. A destruktor JÓ. Használjuk.
13/13 anonim válasza:
Milyen játékhoz? Vannak játékok, amikhez alapból van Map Editor, amiben max scriptelni kell, azt is pl. (és leggyakrabban) LUA-ban.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!