Ebben a kódban a 180*pi az miért kell?
A 180*pi az micsoda akar lenni?A gömb teljes hossza?
Ha igen akkor miért nem így van írva: pi*pi?
vertexBuffer.put((float)(R * Math.sin((a) / 180 * PI) * Math.sin((b) / 180 * PI) – H));
Valószínűleg a képlethez a szögek értékeire fokban van szükség, de radiánban vannak megadva, így vagy előtte vagy -mint itt látható- menet közben kell átváltani a radiánt fokba. Egy radián pedig 180/pi fok.
G.
Az előző két válaszoló jó felé jár, de nem igaz dolgokat írtak.
A sin függvény radiánt vár.
Az "a" és "b" fokban van megadva valószínűleg, ezt átváltja radiánba. (Tehát pont fordítva mint ahogy a második válaszoló írta)
Az első válaszolónak a "szinuszát úgy veszed egy szögnek, hogy osztod 180-nal..." mondata totál hülyeség.
Valóban, nem *180/pi, hanem /180*pi. Mondjuk az általam ismert legtöbb nyelvnél a sin tényleg radiánt vár. Le kell szoknom a korán reggeli válaszolgatásról.
Szóval az előző kommentem fordítva értendő! :D
G.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!