Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » 3DS Max-ból importálás Unity-be?

Krisz2 kérdése:

3DS Max-ból importálás Unity-be?

Figyelt kérdés
Néztem youtube-on hogy hogyan kell , láttam hogy a pali simán elmentette a projektet .max formátumban a unity assets nevű mappájába és aztán unity-n belül csak behúzta.... ez nekem is sikerült de nincs rajta textúra... illetve a textúrák azok ott vannak csak épp nem az amit én beraktam hanem a szürke különböző árnyalatai.

2013. szept. 15. 10:48
 1/3 anonim ***** válasza:

Milyen formátumban vannak a textúráid? Megfelelő helyre vannak téve? Ha csak a max file-t bemásolod, szerintem nem elég, a textúrák is kellene a Unity assetek közé. Egyébként meg szerintem jobban jársz, ha FBX-be exportálsz, a médiákat is betudod ágyazni (embed media - az FBX-ben benne lesznek a textúrák is).


Valószínű, hogy amik neked rajta vannak a modellen Unity-n belül, automatikusan generált materialok, de mivel nem találja a textúrát, így az alap, szürke színt teszi rá.


3ds max verziódtól függően érdemes viszont előtte megnézni, van-e frissítés az FBX exporterhez.

2013. szept. 15. 11:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 A kérdező kommentje:
FBX-el sikerült, köszi :D
2013. szept. 15. 11:10
 3/3 anonim ***** válasza:
Egyébként lehet Blenderrel is, de ha a legális verzió van meg, akkor mindegy.
2013. szept. 18. 13:15
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!