Melyikkel konyebb karaktereket kesziteni blenderrel vagy 3ds maxal?
Nekem nem hitted el?
http://www.gyakorikerdesek.hu/szamitastechnika__programok__4..
Azt továbbra sem értem, hogy miért titkolod, hogy milyen karakterre gondolsz, de te tudod...
Hát, erre teljesen jó a Blender.
A puhatolózásom meg arra vonatkozott, hogy nem látnád-e hasznát valami kifejezetten figurákkkal dolgozó programnak (mint a DAZ Studio vagy a MakeHuman), de FPS-hez ezek már túl jók, mire a modellből használható lowpolyt csinálsz, már három sajátot megszerkesztettél volna.
Itt is van egy pár, köztük egy 'Blender to FSPC' cíművel:
Úgy látom, .x modellek kellenek. Ezt a Blender elvileg kezeli, de valahol azt írták (nem tudom, a mostani verzióra is érvényes-e), hogy importáláskor a textúrákat és az animációt nem hozza be. Az exportálással állítólag nincs baj. A figuráidat mindig mentsd el tehát .blend-formátumban is, hátha még módosítani kívánod őket, csak az FSPC számára exportáld .x-be.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!