Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Mesterséges inteligencia?

Mesterséges inteligencia?

Figyelt kérdés
MikroPascalban programozok,egy PIC v7-es panelhez. Megirtam egy XO játékot érintőképernyőre úgy,hogy 2 ember bir egymás ellen játszani,és ha valamelyik nyer,vagy döntetlen van akkor kiirja,majd vár egy érintést és újrakezdi. Szeretném folytatni,és egy aféle mesterséges inteligenciára lenne szükségem,hogy egyedül is birjak játszani. Tehát a processzornak logikus lépéseket kellene tennie ellenem. Öleteket várok a program elkezdéséhez.
2013. máj. 26. 20:42
 1/8 Mugen ***** válasza:

Szerintem az elején annyit programozz le, hogy egy olyan helyre tesz, ahol még nincs semmi. Aztán ha ez megy, akkor belerakhatsz olyanokat, hogy figyelje, hogy neki hogyan lesz jobb. Pl,Ha nem az első lépésnél jár,akkor olyan helyre rakjon, ahol 1nél több legyen miután lerakta, aztán azt is bele lehet írni, hogy úgy tegyen, hogy 1 nél több van neki, akkor azt is figyelje, hogy nyerni tudjon. Szóval szépen fokozatosan. :)

Én valahogy így állnék neki.

2013. máj. 26. 20:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:

A 3 x 3-as méret (tic-tac-toe) nyerő stratégiát egyszerű átgondolni, bár ha már tudod, akkor nem lesz izgalmas a játék.

Ha ötödölőt akarsz, akkor oda egy (vagy több) jó játékos kell először, akitől összegyűjtesz minél több stratégiai elemet. Ezt kell beprogramozni.

2013. máj. 26. 20:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 A kérdező kommentje:
3*3-as a játék. Nem a játékon van a hangsúly hanem azon,hogy ő döntse el,hogy hova lép és azt minnél logikusabban tegye. Egy versenyre késziteném.
2013. máj. 26. 21:03
 4/8 anonim ***** válasza:

Pár érdekes olvasnivaló a témában:

[link]


(Nem vicc, tényleg jók!)

2013. máj. 27. 02:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 iostream ***** válasza:
3x3 az egy megoldott, röviden leírható probléma. Ezt kódold bele az MI-dbe: [link]
2013. máj. 27. 15:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:

A játék mentét egy gráfban reprezentáld, és abban valamilyen útkereső algoritmussal keresd meg a következő lépést.

[link]

2013. máj. 28. 10:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:
"A játék mentét.." = menetét, folyamatát, állapotait.
2013. máj. 28. 10:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:
Én anno megcsináltam 5x5-re de mindig a gép nyert ha ő kezdett. Már nem emlékszem mit használtam heurisztikának.
2013. júl. 15. 17:00
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!