Ha 11 ember eltudna készíteni mondjuk unity, vagy shiva game engine vel egy játékot ami megfelel a mostani színvonalnak, akkor hogyan tudnák elérni azt, hogy akkora bevételre tegyenek szert mint amilyenre mondjuk az ubisoft az egyes játékaival?
vagy csak egy kicsit megközelítsék az a nagy összeget.
ha a válaszotok nem akkor miért is lehetetlen ez?
Ha az utcáról összeszedsz 11 embert, akkor nem.
Ha egy unity konferenciáról, fantasy találkozóról, grafikus összejövetelről szeded össze az előadókat, akár még játék is lehet belőle. A bevételek nem csak a játéktól függnek, hanem 1000 más mindentől. #1 nagyon találót írt.
Hát a tőke elsősorban szerintem a kezdeteknél nem számít, illetve minimálisan.
Egy játék összedobásához kell egy pár dolog:
-össze kell ülnötök és kell egy jó ötletet találni a játékora. Meg kell tervezni a történetét minden karakternek, stb. A munka legkisebb része ez, bár a tervezés jó nagy részét teszi ki sztem.
-ki kell dolgoznotok a jaték garaktereit. Ehhez szükség van egy grafikusra.
-A játék összes cuccát meg kell csinálnotok amire szükség van, szintén grafikus kell.
-A kidolgozott photoshop, vagy gimp cuccokat be kell adni egy 3D modellező programnak pl. a blender stb.
-Ha kész a 3D modellezés csak akkor tudtok unityban ténylegesen programozni.
-ehhe szükséges lehet a c#, vagy a javascript programnyelv ismerete.
Szükséges dolog, hogy pénzt is tudj vele keresni:
-minden használt szoftver eredeti legyen, beleértve az operációs rendsezrt is, legalább az ellenörzésnél
-semilyen GPL licenszes forráskódot nem szabad felhasználnotok, mive a GPL licenszes program módosítása ellenére ( még az olyan szintű, is, hogy minden függvényt átirsz benne) mindig GPL licenszes vagy. Ez pedig nem jó abból a szempontból, hogy bár sokan le fogják szedni a netről, ha jó lesz- és bár lehet eladni is, de ki venné meg ha a forrást le lehet szedni a netről, és a GPL licenszes program miatt kötelesek lesztek kitenni a forrását.Szal nem használhattok fel ilyet.
-egy vállalkozás indítása és az ehhez szükséges dolgok elintézése: vállalkozói adószám, stb.
Szóval nem kis meló a megcsinálása 11 embernek egy ilyen szintű játék. Bár ha a 11 emberből 5 profi szinten ért a unityhoz, van 2 grafikus, van, 3 modellezést profin vágó ember, te pedig értesz a projektmanageléshez, akkor lehet rá esély, hogy a játék jó legyen.
Kellene még valaki aki profin ért a markatinghez meghirdettések a játékot, netre felrakni,( amit ismét egy profi nagyon jó dizájnos weblapra kell, minimum .hu-s domaninnévvel, keresésoptimalizálással, jó sok fórumon ott lenni, hirdetni mutatni magatokat és akkor talán van esélyed, hogy magyar körökben befutott lesz a programod.
De ehhez mindennek nagyon profinak kell lennie, érdemes lenne a motorba is egy kissé belenyúlni, hogy a CUDA, vagy az OPENCL gyorsítóerejét kihasználva a DirectX sorozathoz képest még jobban meg tudnátok "nyomni" a játék grafikai teljesítményét)
Csináljatok egy hipiszupi ingyenes játékot, amire mindenki rákattan, aztán adjatok el hozzá új pályákat, figurákat, fegyvereket, sztorit. Utána a hírnevetek eladja az eleve fizetős játékaitokat is.
p.s.: A bevételből cseréljétek le a gépparkotokat, és az egyik régi gépet tegyétek félre tabakinak...
Kösz mindenkinek.
A c++ nyelvi elemei a fejemben vannak csak programozni elég nehéz még így is,hogy tudom milyen eszközeim vannak a probléma megoldására.
Egyszerűbb dogokat már csináltam unity ben de még tanulom a program használatát.
Hát reméltem, hogy több a tudásod ennél azért a c++ nyelvi elemeinek ismerete szerintem vajmi kevés egy játékhoz.
A c++ nyelv ismerete önmagában nem elég. Ismerned kellene a verziókezelő rendszereket is pl. az svn, vagy a git. Vannak grafikus alkalmazások is.
Tudnod kéne kommentelni és jó átlátható kódot írni. 11 ember munkája átlátni annyira nem nehéz, de ez egy projekt ergo nem tudhatod ki mikor honnan folytatja a kódolást.
Tehát elkezdett valaki lekódolni egy részt, másnap nem biztos, hogy ő folytatja azt. Előbb meg kell tudni kinek melyik rész meg jobban.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!