Ha 11 ember eltudna készíteni mondjuk unity, vagy shiva game engine vel egy játékot ami megfelel a mostani színvonalnak, akkor hogyan tudnák elérni azt, hogy akkora bevételre tegyenek szert mint amilyenre mondjuk az ubisoft az egyes játékaival?
vagy csak egy kicsit megközelítsék az a nagy összeget.
ha a válaszotok nem akkor miért is lehetetlen ez?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Ha az utcáról összeszedsz 11 embert, akkor nem.
Ha egy unity konferenciáról, fantasy találkozóról, grafikus összejövetelről szeded össze az előadókat, akár még játék is lehet belőle. A bevételek nem csak a játéktól függnek, hanem 1000 más mindentől. #1 nagyon találót írt.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Hát a tőke elsősorban szerintem a kezdeteknél nem számít, illetve minimálisan.
Egy játék összedobásához kell egy pár dolog:
-össze kell ülnötök és kell egy jó ötletet találni a játékora. Meg kell tervezni a történetét minden karakternek, stb. A munka legkisebb része ez, bár a tervezés jó nagy részét teszi ki sztem.
-ki kell dolgoznotok a jaték garaktereit. Ehhez szükség van egy grafikusra.
-A játék összes cuccát meg kell csinálnotok amire szükség van, szintén grafikus kell.
-A kidolgozott photoshop, vagy gimp cuccokat be kell adni egy 3D modellező programnak pl. a blender stb.
-Ha kész a 3D modellezés csak akkor tudtok unityban ténylegesen programozni.
-ehhe szükséges lehet a c#, vagy a javascript programnyelv ismerete.
Szükséges dolog, hogy pénzt is tudj vele keresni:
-minden használt szoftver eredeti legyen, beleértve az operációs rendsezrt is, legalább az ellenörzésnél
-semilyen GPL licenszes forráskódot nem szabad felhasználnotok, mive a GPL licenszes program módosítása ellenére ( még az olyan szintű, is, hogy minden függvényt átirsz benne) mindig GPL licenszes vagy. Ez pedig nem jó abból a szempontból, hogy bár sokan le fogják szedni a netről, ha jó lesz- és bár lehet eladni is, de ki venné meg ha a forrást le lehet szedni a netről, és a GPL licenszes program miatt kötelesek lesztek kitenni a forrását.Szal nem használhattok fel ilyet.
-egy vállalkozás indítása és az ehhez szükséges dolgok elintézése: vállalkozói adószám, stb.
Szóval nem kis meló a megcsinálása 11 embernek egy ilyen szintű játék. Bár ha a 11 emberből 5 profi szinten ért a unityhoz, van 2 grafikus, van, 3 modellezést profin vágó ember, te pedig értesz a projektmanageléshez, akkor lehet rá esély, hogy a játék jó legyen.
Kellene még valaki aki profin ért a markatinghez meghirdettések a játékot, netre felrakni,( amit ismét egy profi nagyon jó dizájnos weblapra kell, minimum .hu-s domaninnévvel, keresésoptimalizálással, jó sok fórumon ott lenni, hirdetni mutatni magatokat és akkor talán van esélyed, hogy magyar körökben befutott lesz a programod.
De ehhez mindennek nagyon profinak kell lennie, érdemes lenne a motorba is egy kissé belenyúlni, hogy a CUDA, vagy az OPENCL gyorsítóerejét kihasználva a DirectX sorozathoz képest még jobban meg tudnátok "nyomni" a játék grafikai teljesítményét)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Csináljatok egy hipiszupi ingyenes játékot, amire mindenki rákattan, aztán adjatok el hozzá új pályákat, figurákat, fegyvereket, sztorit. Utána a hírnevetek eladja az eleve fizetős játékaitokat is.
p.s.: A bevételből cseréljétek le a gépparkotokat, és az egyik régi gépet tegyétek félre tabakinak...
Kösz mindenkinek.
A c++ nyelvi elemei a fejemben vannak csak programozni elég nehéz még így is,hogy tudom milyen eszközeim vannak a probléma megoldására.
Egyszerűbb dogokat már csináltam unity ben de még tanulom a program használatát.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Hát reméltem, hogy több a tudásod ennél azért a c++ nyelvi elemeinek ismerete szerintem vajmi kevés egy játékhoz.
A c++ nyelv ismerete önmagában nem elég. Ismerned kellene a verziókezelő rendszereket is pl. az svn, vagy a git. Vannak grafikus alkalmazások is.
Tudnod kéne kommentelni és jó átlátható kódot írni. 11 ember munkája átlátni annyira nem nehéz, de ez egy projekt ergo nem tudhatod ki mikor honnan folytatja a kódolást.
Tehát elkezdett valaki lekódolni egy részt, másnap nem biztos, hogy ő folytatja azt. Előbb meg kell tudni kinek melyik rész meg jobban.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!