Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Mire való az unity inspektoráb...

Mire való az unity inspektorában a static box?

Figyelt kérdés

Itt írja de sem a dokumentációból sem pedig a könyvből nem volt világos.

[link]


Ha bejelölöm akkor a játék objektum nem fog mozogni?

De ez nem igaz mert én tudom mozgatni hiába jelöltem be akkor most mire jó?


Tippem:

Csakis olyan objektumoknál szabad bejelölni amik a játékban nem fognak mozogni tehát x,y,z koordinátáik nem fognak változni?


És csakis ezeknél az objektumoknál alkalmazható a static lenyílómenüiben választható funkciók?


2013. ápr. 14. 20:25
 1/1 A kérdező kommentje:
Igen azoknàl az objektumoknàl szabad bejelölni amik nem fognak mozogni. Unityben van olyan optimalizàció,hogy static batching ez eggyesíti a statikus objektek geometriàit hogy aztàn ezt eggyetlen dràga kirajzoló hívàssal ki lehessen rajzolni a kèpernyőre.
2016. ápr. 14. 12:27

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!