Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Hogyan kell mapot berakni egy...

Hogyan kell mapot berakni egy SAMP-szerverbe?

Figyelt kérdés

Van MTA SA-m, nem mai verzió ugyan, de mapolgatok vele. Leraktam már jó néhány objectet. Ezt követve átkonvertáltam és .amx-be akartam rakni Pawno segítségével:


1. MTA: San Andreas /letöltöd/

2. Map Editor miután elindítottad

3. Ott tehetsz le kocsikat/objecteket

4. convertFFS.com

5. Megkeresed a .map fájlt amit lementettél MTA-ban /jegyzettömbbel megnyitod/

6. Kimásolod az egészet ami benne van

7. ConvertFFS.com ra bemásolod, és átkonvertálod SAMP Create Object és AddStaticVehEx kódra

8. Kapott kódokat kimásolod, bemásolod a pawno-ba

9. F5 és ha nem rontottál el semmit, akkor kapsz egy .amx-et ami maga a mód az új mappal


De mikor F5-öt nyomtam akkor jött 26 hiba. (kb. 149 object van a mapon amit konvertálni akartam)


Tehát csak egy .pwn fájlt kaptam, .amx-et nem


Mi lehet a gond? Nem fejezem be teljesen valamit az MTA-ban?

_______________


És ha sikerült megoldanom ezt a gondot, hova és hogyan berakni a "megszületett" mapot hogy menjen is?


Rengeteget kerestem már google-ben, de konkrét választ sajna nm kaptam.


Ezért kérem a segítségeteket ez ügyben:)


Ja és még egy lényeges:


Mi a baja a Pawno-nak hogy mikor indítom azt írja ki hogy


Failed to set data for"


De utána indítja.



2013. ápr. 11. 18:27
 1/7 anonim válasza:

Szia.


OnGameModeInit alá tetted az átkonvertált kódot?

A hibaüzenettel ne foglalkozz, de ha zavar, indítsd rendszergazdaként a PAWNO-t.

2013. ápr. 11. 18:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 A kérdező kommentje:
100% hogy nem. Elmondanád hogyan kell?
2013. ápr. 11. 18:56
 3/7 A kérdező kommentje:
Vagyis lehet hogy csak nem értem, mert a .map fájlt amit az MTA-ban csináltam ott azt beraktam ebbe a konvertálós weboldal dologba, és kiadott nekem egy csomó írást.
2013. ápr. 11. 19:00
 4/7 A kérdező kommentje:

Megvan a Pawno, indítottam, és klikkeltem az "új" -ra. Ott találtam olyanokat hogy OnFilterScriptExit, OnFilterScriptInit, és persze azt is hogy OnGameModeInit.


Hogyha meg van a .map-ból átkonvertált hosszú szöveges

"cucc" akkor hogyan is rakjam be?


Simán csak írjam a OnGameModeInit alá?


Ne haragudj, nagyon kezdő vagyok, és szeretném megtanulni! :)

2013. ápr. 11. 19:04
 5/7 anonim válasza:
2014. júl. 29. 16:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 A kérdező kommentje:
Köszi a linket, de az a helyzet, hogy azóta már haladó szkripter lett belőlem:D (((Csak szerényen)))
2014. aug. 20. 17:12
 7/7 anonim válasza:
Helló. Az lenne a kérdésem foglalkozol-e még scripteléssel? És ha igen akkor ingyen is scriptelsz ha akarsz? Jelölj skypen ha akarsz és megbeszélhetjük ez a skypem: kecskemester3
2016. nov. 5. 19:36
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!