Hogyan kell mapot berakni egy SAMP-szerverbe?
Van MTA SA-m, nem mai verzió ugyan, de mapolgatok vele. Leraktam már jó néhány objectet. Ezt követve átkonvertáltam és .amx-be akartam rakni Pawno segítségével:
1. MTA: San Andreas /letöltöd/
2. Map Editor miután elindítottad
3. Ott tehetsz le kocsikat/objecteket
4. convertFFS.com
5. Megkeresed a .map fájlt amit lementettél MTA-ban /jegyzettömbbel megnyitod/
6. Kimásolod az egészet ami benne van
7. ConvertFFS.com ra bemásolod, és átkonvertálod SAMP Create Object és AddStaticVehEx kódra
8. Kapott kódokat kimásolod, bemásolod a pawno-ba
9. F5 és ha nem rontottál el semmit, akkor kapsz egy .amx-et ami maga a mód az új mappal
De mikor F5-öt nyomtam akkor jött 26 hiba. (kb. 149 object van a mapon amit konvertálni akartam)
Tehát csak egy .pwn fájlt kaptam, .amx-et nem
Mi lehet a gond? Nem fejezem be teljesen valamit az MTA-ban?
_______________
És ha sikerült megoldanom ezt a gondot, hova és hogyan berakni a "megszületett" mapot hogy menjen is?
Rengeteget kerestem már google-ben, de konkrét választ sajna nm kaptam.
Ezért kérem a segítségeteket ez ügyben:)
Ja és még egy lényeges:
Mi a baja a Pawno-nak hogy mikor indítom azt írja ki hogy
Failed to set data for"
De utána indítja.
Szia.
OnGameModeInit alá tetted az átkonvertált kódot?
A hibaüzenettel ne foglalkozz, de ha zavar, indítsd rendszergazdaként a PAWNO-t.
Megvan a Pawno, indítottam, és klikkeltem az "új" -ra. Ott találtam olyanokat hogy OnFilterScriptExit, OnFilterScriptInit, és persze azt is hogy OnGameModeInit.
Hogyha meg van a .map-ból átkonvertált hosszú szöveges
"cucc" akkor hogyan is rakjam be?
Simán csak írjam a OnGameModeInit alá?
Ne haragudj, nagyon kezdő vagyok, és szeretném megtanulni! :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!