Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » C++ -ban lehet egy függvény...

C++ -ban lehet egy függvény visszatérési típusa vector<int>?

Figyelt kérdés

2013. márc. 29. 11:08
 1/8 iostream ***** válasza:
37%
Miért nem próbálod ki?
2013. márc. 29. 11:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
C++-ban a visszatérési érték típusát a függvény elé írják, aztán a függvény belsejében előállítják a megfelelő típusú visszatérési értéket, és visszaadják.
2013. márc. 29. 18:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 A kérdező kommentje:
#2 ezt tudtam, de még még mielőtt írtad kipróbáltam ahogy iostream javasolta, és sajnos nem lehet, nekem legalábbis nem engedte :( Pedig kifejezetten hasznomra vált volna.
2013. ápr. 2. 10:56
 4/8 anonim ***** válasza:
28%

Hogy a rákfenébe ne lehetne.

Csak béna vagy...

2013. ápr. 2. 10:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 iostream ***** válasza:
0%

Beírtad, hogy

vector<int> fuggveny();


és nem fordult le? Kötve hiszem, ha amúgy a vector elérhető az adott helyről.

2013. ápr. 2. 13:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim válasza:
Szerintem működnie kell. De kérdés, hogy mihez kezdesz a visszaadott vektorral. Rögtön kiírod? Ha másik vektornak adsz vele értéket, akkor egyszerűbb a meghívó függvényben lefoglalni helyet a vektornak, és azt referenciaként átadni a függvényednek.
2013. ápr. 5. 12:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 iostream ***** válasza:
0%

Egyszerűbb létrehozni egy vektort és átadni, mint a visszaadott értékkel dolgozni? Ez honnan jött neked? Az utóbbi megoldás sokkal rugalmasabb is: a függvény értéke egy vector, azt kezdesz vele, amit akarsz, pl egyből vissza is térhetsz vele:

vector<int> f()

{

return fgv();

}


Míg a másik módszerrel itt keletkezne egy felesleges vector.

2013. ápr. 5. 12:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim válasza:
Ha visszatér a függvényem a vektorral, akkor óvatosan kell felhasználni, mert változó mérete lehet, amit kezelni kell. Ha egyszerűen << -el rögtön kiírom, vagy tovább visszatérek vele, akkor nincs gond, de ha műveletet végzek, pl. hozzáadom egy másik vektorhoz, akkor figyelni kell, hogy ugyanannyi komponense legyen.
2013. ápr. 6. 07:37
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!