Tehát akkor a C/C++ szabvány nem definiálja pontosan az adattípusok méretét/hosszát mert az implementációfüggő ugye?
Ismerjük a típusok neveit, meg a köztük lévő relációkat (pl int <= long int stb...) és ezt még leírja a szabvány, de a pontos méret implementáció függő, vagyis melyik fordítót használjuk és milyen rendszeren, ugye?
Pl az int az egységnyi platformszélesség hosszúság (jól tudom???), ami az én esetemben 32bit, de ha win64-em lenne akkor már 64bit lenne ugye? (természetesen ahhoz megfelelő fordítóval)
Szóval a kérdésem az h jól értem-e a dolgokat, vagy vmit rosszul tudok? Köszönöm, üdv
"Pl az int az egységnyi platformszélesség hosszúság (jól tudom???)"
Nem tudod jól. Többnyire próbálják ahhoz igazítani, mert azzal számol a leggyorsabban a gép, de vannak egyéb szempontok is. A többi stimmel.
Nagyon köszönöm a válaszokat.
"de vannak egyéb szempontok is"
Tudnál esetleg linkelni erről vmit?
Köszönöm, üdv
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!