Az unityben a kamerának a 3D térben elhelyezkedő pozícióját (x, y, z) csak úgy lehet lekérni, hogy a kamerát egy nem kameraobjektumból hanem pl. egy Cube-ból származtatom?
És akkor valami ilyesmi lenne.
Camera.mainCamera.gameObject.transform.position
Hogyan kell ezt megcsinálni mert sehogy nem megy. :(
Válaszoljatok a kérdésemre pls.
Ez egy nagyon fontos kérdés amire mindenképp tudnom kéne a választ de a fórumokat már néztem.
Szia,
Igen, kellene egy GameObject pl. Camera néven és akkor:
GameObject.Find("Camera").transform.position
Vagy hogy gyorsabb legyen (mert a Find lassú lehet), csinálsz egy változót és a Start() eljárásban ezt inicializálod:
var CameraObject: GameObject;
CameraObject = GameObject.Find("Camera");
Kössz hogy segítettél adtam zöld kezet.
Tudnátok még segíteni abban hogy miért ad warningot az alábbi két if feltételre?
if(!mycamera2.active) //Ezekre azt írja,hogy használjam helyettük az activeSelf-et és az activeInHierarchit-t
De megpróbáltam én activeSelf-el is és ezt a hibaüzenetet kapom miért?
it is not possible to invoke an expression of type 'booleant'
#pragma strict
var mycamera1: GameObject;
var mycamera2: GameObject;
function Start () {
mycamera1 = GameObject.Find("Camera1");
mycamera2 = GameObject.Find("Camera2");
}
function Update () {
if(Input.GetKeyDown(KeyCode.A))
{
if(!mycamera2.active)
{
mycamera1.SetActive(false);
mycamera2.SetActive(true);
}
}
else
if(Input.GetKeyDown(KeyCode.S))
{
if(!Kömycamera1.active)
{
mycamera2.SetActive(false);
mycamera1.SetActive(true);
}
}
}
Hogy csináljam hogy jó legyen?
#pragma strict
var mycamera1: GameObject;
var mycamera2: GameObject;
function Start () {
mycamera1 = GameObject.Find("Camera1");
mycamera2 = GameObject.Find("Camera2");
}
function Update () {
if(Input.GetKeyDown(KeyCode.A))
{
if(!mycamera2.activeSelf())
{
mycamera1.SetActive(false);
mycamera2.SetActive(true);
}
}
else
if(Input.GetKeyDown(KeyCode.S))
{
if(!mycamera1.activeSelf())
{
mycamera2.SetActive(false);
mycamera1.SetActive(true);
}
}
}
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!