Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Az unityben a kamerának a 3D...

Az unityben a kamerának a 3D térben elhelyezkedő pozícióját (x, y, z) csak úgy lehet lekérni, hogy a kamerát egy nem kameraobjektumból hanem pl. egy Cube-ból származtatom?

Figyelt kérdés

És akkor valami ilyesmi lenne.

Camera.mainCamera.gameObject.transform.position


Hogyan kell ezt megcsinálni mert sehogy nem megy. :(


2013. febr. 26. 02:58
 1/4 A kérdező kommentje:

Válaszoljatok a kérdésemre pls.

Ez egy nagyon fontos kérdés amire mindenképp tudnom kéne a választ de a fórumokat már néztem.

2013. febr. 26. 21:20
 2/4 anonim válasza:

Szia,

Igen, kellene egy GameObject pl. Camera néven és akkor:

GameObject.Find("Camera").transform.position


Vagy hogy gyorsabb legyen (mert a Find lassú lehet), csinálsz egy változót és a Start() eljárásban ezt inicializálod:

var CameraObject: GameObject;

CameraObject = GameObject.Find("Camera");

2013. márc. 1. 14:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 A kérdező kommentje:

Kössz hogy segítettél adtam zöld kezet.


Tudnátok még segíteni abban hogy miért ad warningot az alábbi két if feltételre?

if(!mycamera2.active) //Ezekre azt írja,hogy használjam helyettük az activeSelf-et és az activeInHierarchit-t


De megpróbáltam én activeSelf-el is és ezt a hibaüzenetet kapom miért?

it is not possible to invoke an expression of type 'booleant'


#pragma strict


var mycamera1: GameObject;

var mycamera2: GameObject;


function Start () {

mycamera1 = GameObject.Find("Camera1");

mycamera2 = GameObject.Find("Camera2");

}


function Update () {

if(Input.GetKeyDown(KeyCode.A))

{

if(!mycamera2.active)

{

mycamera1.SetActive(false);

mycamera2.SetActive(true);

}

}

else

if(Input.GetKeyDown(KeyCode.S))

{

if(!Kömycamera1.active)

{

mycamera2.SetActive(false);

mycamera1.SetActive(true);

}

}

}


Hogy csináljam hogy jó legyen?

2013. márc. 4. 02:37
 4/4 A kérdező kommentje:

#pragma strict


var mycamera1: GameObject;

var mycamera2: GameObject;


function Start () {

mycamera1 = GameObject.Find("Camera1");

mycamera2 = GameObject.Find("Camera2");

}


function Update () {

if(Input.GetKeyDown(KeyCode.A))

{

if(!mycamera2.activeSelf())

{

mycamera1.SetActive(false);

mycamera2.SetActive(true);

}

}

else

if(Input.GetKeyDown(KeyCode.S))

{

if(!mycamera1.activeSelf())

{

mycamera2.SetActive(false);

mycamera1.SetActive(true);

}

}

}

2013. márc. 4. 02:38

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!