Pythonhoz segítség, miért nem mozog az objektum?
# -*- coding:Utf-8 -*-
from Tkinter import *
# mozgató függvény:
def move(dx,dy):
global x1,y1,kapcsolo,points
x1,y1=x1+dy,y1+dy
can1.coords(kocka_01,x1,y1,x1+20,y1+20)
pontozas()
if kapcsolo>0:
main_window.after(1,move)
# eseménykezelők, mozgáskezelők:
def le():
global kapcsolo
kapcsolo = 1
if kapcsolo == 1:
move(0,1)
def fel():
global kapcsolo
kapcsolo = 2
if kapcsolo == 2:
move(0,-1)
def balra():
global kapcsolo
kapcsolo = 3
if kapcsolo == 3:
move(-1,0)
def jobbra():
global kapcsolo
kapcsolo = 4
if kapcsolo == 4 :
move(1,0)
def pontozas():
if x1>500:
flag = 0
can1.configure(text='Pontok: ' + str(points))
if x1<0:
flag = 0
can1.configure(text='Pontok: ' + str(points))
if y1<0:
flag = 0
can1.configure(text='Pontok: ' + str(points))
if y1>500:
flag = 0
can1.configure(text='Pontok: ' + str(points))
# ×××××× Főprogram : ××××××
x1,y1,kapcsolo,points=20,20,0,0
main_window=Tk()
can1=Canvas(main_window,height=500,width=500,bg='grey')
kocka_01=can1.create_rectangle(x1,y1,x1+20,y1+20,fill='black')
can1.bind("<Up>",fel)
can1.bind("<Down>",le)
can1.bind("<Left>",balra)
can1.bind("<Right>",jobbra)
can1.pack(side=TOP,padx=5,pady=5)
main_window.mainloop()
Jó lenne, ha olyan kódrészletet másolnál fel, ami lefut. Ez sokat segít a segítésben. Mondjuk a pastebin.com -ot használhatnád.
Így most ahhoz, hogy válaszoljak meg kell tippelnem a tördelést. Mivel neked megvan az eredeti program ezért ez visszaélés az én időmmel és nem teszem meg.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!