Hogyan kell C++ -ban egy FullScreen-es programot csinállni (tehát az asztal se látszódjon), úgy, hogy képpontokként szineszgethessem a képernyőt?
"sem semmilyen küső könyvtárat."
Akkor röviden: sehogy. A C++ nem ismeri a képernyő fogalmát, se a képpontokét.
Ezt nem értem.
A külső könyvtárakat nem c-ben írták?
C++, nem C. De amúgy ugyanaz. Valós módban simán tudtál a képernyőre írni: megcímezted a videomemóriát, és felülírtad az ottani értékeket, ez kikerült a monitorra. Rendes oprendszer alatt az oprendszertől tudsz elkérni helyet, ahova írhatsz. Az operációs rendszerben vannak megvalósítva ezek a függvények, az operációs rendszer (egy része) pedig hardverközeli kód.
Tehát a C/C++ nyelv nem ismeri a képernyő fogalmát, a legalapabb külső könyvtárakat, amik már nem támaszkodnak további külső könyvtárakra, úgy írták meg, hogy specifikus tudással tudták, mit hova kell írni, kinek mit kell üzenni, hogy az történjen, amit szeretnének. Ez többnyire szintén egy külső dolgon, a videokártya driveren keresztül történik.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!