C#/C++ debug utáni levédés?
Ha megírok egy (adatbázissal összekötött) programot, és debugolom win32/64-be, akkor utána azt meg tudom oldani, hogy ne lehessen SEHOGY SEM visszafejteni? Vagyis mivel, nincs olyan amit lehetetlen, ezért csak olyan nehezen, hogy ahhoz már valakinek egy életnyi hackerkedési tapasztalattal kelljen rendelkeznie.
2 nagyon fontos szempont miatt kell:
1. Ne tudják lopni, majd átalakítani a munkámat, hogy saját célra felhasználja, illetve anyagi előnyben részesüljenek.
2. Ne tudják sehogy sem az adatbázisomat megtámadni ez által.
Minden ötletet, tanácsot szívesen várok!
nekem ez egy kicsit zavaros..
1. hogy jön ide a debug?
2. te vissza tudsz fejteni egy futtatható fájlt forráskóddá?
Gondolkodjunk egy kicsit.
Ahhoz, hogy működő programot adj ki a kezed közül, futtathatónak kell lennie valamilyen gépen.
Ahhoz, hogy futtatható legyen egy adott gépen, a programodat annak a gépnek a nyelvére (gépi kód) kell lefordítani.
Ha gépi nyelvről/kódról beszélünk, amellyel leírható egy futtatható program, akkor annak van specifikációja.
Így konkrét szabályokkal kerül a programod lefordításra pl. C-ből erre a gépi kódra.
Ebből kifolyólag megfelelő eszközökkel gépi kódról is átfordítható a programod egy másik, akár olvashatóbb nyelvre. Konkrét példa: disassembler. Aki tud assembly-ben programozni, máris örül.
Ügyesebb eszközökkel pedig talán innen is tovább lehet menni, mondjuk C irányába, bár ilyet speciel én még nem láttam, de létezhet erre is megoldás.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!