Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » "Házibarkács" során megvalósít...

Verticalius kérdése:

"Házibarkács" során megvalósítható-e az Aliens vs Predator 2 c. játék átalakítása egy globális MMO-FPS-é?

Figyelt kérdés

Az egykor népszerű FPS a rendkívül rugalmas LithTech enginet-t használja, ennek átalakításához WinRez Studio szükségeltetik. Láttam rendkívül sokféle, amatőrök által készített, formabontó modifikációt hozzá, mi több, jómagam is összebarkácsoltam egy alapvetőt mások munkáit alapul véve. Aztán jött egy ötlet, hogy milyen nagyszerű lenne, ha a játékot át lehetne alakítani egy on-line világgá.

Az jutott eszembe, hogy az alapjátékban meglévő pályák, valamint amatőrök munkáinak felhasználásával fel lehetne építeni egy hatalmas játékteret, amiben a karakterek mozognak. Az egyes szakaszokról, pályarészekről különféle hangulat-hű objektumokon keresztül (ajtók, járművek) lehetne átjutni a világ egy másik részére. Rengeteg háttéranyag áll rendelkezésemre (map-ek, skin-ek, mod-ok), de a feladat sajnos meghaladja a képességeimet. Egyedül biztosan nem vagyok képes megvalósítani ezt a számos távlati lehetőséget magába foglaló álmot. Sajnos nem vagyok tisztában azzal sem, hogy az elképzelés ütközik-e technikai akadályokba.


Épp ezért olyan emberek után kutatok, akik nálam mélyebb programozási ismeretekkel rendelkeznek, és érdemben részt tudnának venni ebben az izgalmas projektben. Azokat keresem, akiknek van tapasztalatuk LithTech modding/mapping-el, elsősorban az Aliens vs Predator 2 terén. Ha volna kedved részt venni ebben a „sufni-fejlesztésben”, írj egy e-mailt ide:

verticalius@yahoo.com



2013. jan. 13. 13:20
 1/2 anonim ***** válasza:

nem ismerem ezt az engine-t, de van benne valamilyen "szerver-oldali" támogatás?

vagy azt teljesen nulláról tervezted felépíteni?

2013. jan. 18. 23:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:

A játék eredetileg is multiplayer-orientált. Több official és alternatív master server patch jött ki hozzá, úgyhogy a szerver oldali támogatást csak áz kéne alakítani/ki kéne bővíteni.

Sokkal inkább tartok a hálózati erőforrás megosztás kérdésétől. A.I. által irányított ellenfelek, és player-karakterek egyszerre képviseltetnék magukat a hatalmas játéktéren.

2013. jan. 20. 10:27

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!