Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Ebben a c++, SFML kódban...

Ebben a c++, SFML kódban megtudnátok mondani, hogy mit jelentenek ezek?

Figyelt kérdés

//main.cpp

#include <iostream>

#include <SFML/Graphics.hpp>


int main()

{

sf::RenderWindow window(sf::VideoMode(200, 200), "SFML works!");

sf::CircleShape shape(100.f);

shape.setFillColor(sf::Color::Yellow);


while(window.isOpen())

{

sf::Event event;

while (window.pollEvent(event))

if (event.type == sf::Event::Closed)

window.close();


static bool x(true);

if(x)

{

window.clear();

window.draw(shape);

window.display();

x = false;

}


}


return 0;

}


2013. jan. 13. 02:16
 1/3 A kérdező kommentje:

sf::CircleShape shape(100.f);

Itt a 100 után az az f micsoda?

100.f itt mi az f?


És a pollEvent mit csinál?

2013. jan. 13. 02:18
 2/3 anonim ***** válasza:

"100.f itt mi az f?"


f == float; lebegőpontos szám, vagyis 100.0

100.0f == 100.f

2013. jan. 14. 13:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza:

"bool sf::Window::pollEvent(Event & event)


Pop the event on top of events stack, if any, and return it.


This function is not blocking: if there's no pending event then it will return false and leave event unmodified. Note that more than one event may be present in the events stack, thus you should always call this function in a loop to make sure that you process every pending event."

[link]

2013. jan. 14. 13:12
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!