Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Programozás az ALAPOKTÓL?...

Programozás az ALAPOKTÓL? Teljesen kezdő vagyok, mit ajánlotok először? Milyen nyelvvel kezdjem, mivel folytassam? Oktatóanyagot hol vegyek?

Figyelt kérdés
2013. jan. 7. 17:39
 1/4 anonim ***** válasza:

Oktatóanyagot nem feltétlen szükséges venned, rengeteg ingyenes anyag van a neten.


Egy fontos kérdés: tudsz-e angolul? Ha nem, akkor legalább minimális szinten tanuld meg, különben a programozás nem fog menni.


Kezdéshez valami egyszerűen tanulható nyelv a jó pl. Visual Basic vagy Pascal. Persze kezdheted a C-vel is, de azt nulláról nehezebb tanulni szerintem.


Nomeg, döntsd el, hogy milyen programokat szeretnél írni. Webes alkalmazásokhoz mást kell tanulni, ügyviteli rendszerekhez megint mást, játékokhoz úgyszintén mást.

2013. jan. 7. 17:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:

Előzőnek igaza van! Ha honlapot készítenél:

PHP, JavaScript, HTML, Action Script, stb..

Ha játékot, ablakos programot, stb-t.:

C++, az a legjobb kezdőknek a C# mellett.


Honnan tanulj?

A "Tanuljuk meg C++ programozási nyelvet 24 óra alatt" nevű könyvből, ha C#-zni akarsz, akkor YouTube, és Google a barátod! Ha Pascalozni, semmi kép se YouTube-ról tanulj mert 100%-osan kezdőnek való videót ott még nem láttam, Google-ön keress tutorial-t magadnak, akármilyen nyelvről van szó!

2013. jan. 7. 17:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 A kérdező kommentje:

Igen,igen tudok angolul.

Program, játék érdekelne:)

De hogyha pl nem C-vel kezdek, hanem Pascallal akkor nem időpocsékolás, hogyha majd C++ programozni szeretnék ( tudom,tudom nem időpocsékolás egy nyelv megtanulása sem, csak,mennyiben tér el a kettő?)

A tanuljunk meg programozni 24 óra alatt megfelelő így is, hogy teljesen kezdő lennék?:)


Köszi a válaszokat:)

2013. jan. 7. 17:56
 4/4 anonim ***** válasza: