Melyiket tanuljam? Mert nem tudok dönteni.
A clanlibet, SFML vagy az OpenGL.
OpenGL szeretném de belenéztem és nagyon nehéznek tűnik.
Nem jutottam vele semerre.Pedig c++ után nagyon azt szeretném tudni.Meg a GLSL is.
Melyiket válasszam a három közül?
Teljesen mindegy.
Az OpenGL elég alacsony szintű dolog, nem nehéz, csak kell hozzá azért matematikai ismeret is elég sok.
A többi talán egy fokkal könnyebb.
Hát akkor hogy van ez?
Tudom nemcsak az OpenGL el mert a directX is erre van de azt ne vegyük számításba.Baromság ha egy program nem multiplatform 2012 ben(Szerintem).
De a clanlib 2D könyvtár meg az SFML is akkor hogy lehet az alacsony szintű OpenGL nélkül 3D programokat írni?
Van egy halom magasabb szintű lib, ami elvégzi helyetted az alacsony szintű OpenGL műveleteket.
Ha például 3D programot kellene csinálnom C++-ban én előbb az Ogre3D felé nézelődnék. Ezzel mondjuk töredék idő alatt többet is el lehet érni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!