Hogyan készülnek a modern, profi grafikájú hangú stb. játékok?
Hat lenyegeben ugy, ahogy a kedves elottem szolo irta. Kulon kellenek modellezok, ok keszitik el a jatekban szereplo modelleket (mondjuk 3dsmax-ban). Vannak palyatervezok, programozok, texture grafikusok stbstbstb.
Ha tobbet szeretnel errol megtudni ajanlom a jatekfejlesztes.hu oldalt: [link]
1 játék forgatokönyve ugyan ugy mintha filmet rendeznének
2 3ds studió ez egy program de valoszinü hogy már más programmal készitik
ez a progi a 3d karaktereket hivatott megtervezni s mozgatni
maj jön egy másik progi aminek a nevét nem tudom ez hivatott egy kis értelmet adni a karaktereknek s a billennyüd vagy gamepad od közti információ közlésére
hang :)
ez a legegyszerüb vannak játék készitö cégek akik egyszerüen kirohannak a szabadba és minden hangot felvesznek a lépéstöl a futásig a puska ropogtatásig mindent
kivéve a csont törést :) ara jó egy müanyag pohár a honalatt :D
és a szinkron
ami huzos ha szinkron szinészeket alkalmazunk
ezért nem jelenik meg sajnos szinkronos játék magyarországon :(
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!